Paard met gevoelige ogen vliegenmasker of niet?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Paard met gevoelige ogen vliegenmasker of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 09:23

Dat is de gene die hier irriteerde :D

Nee ik hoef ze niet weer. Maar zal per paard verschillen. Maar vandaar dat een masker waar model inzit en steviger is wel een uitkomst voor ts kan zijn.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 09:25

Vergeet niet er nu ook heel veel pollen in de lucht zitten en paarden daardoor ook last van tranende ogen kunnen krijgen. Hoeft niet aan een masker te liggen

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 09:45

Spenk schreef:

Nee ik hoef ze niet weer. Maar zal per paard verschillen. Maar vandaar dat een masker waar model inzit en steviger is wel een uitkomst voor ts kan zijn.

Voor mij ook geen lycra meer. Zweterig, plakkerig en paard vond het niet comfortabel. Hier de rambo lampenkap of de shires en dat zit al jaren top

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 10:04

Spenk schreef:

oh echt :') maar inderdaad zo zie je dus dat het per paard verschilt. Ik ben er blij mee en paardlief ook, denk ik tenminste, aangezien hij altijd heel graag z'n neus erin duwt.

Lyona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-22 10:29

Dank jullie voor alle adviezen en tips! Ik ga verschillende dingen uit proberen, en dan kijk ik welke hij het fijnst vindt en het minst last van heeft.