Keuze stress met de aanschaf van een vliegendeken...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-22 08:06

De mio is ook Amigo en is net zo dun als de andere Amigo vliegendeken naar mijn weten.
De eczeem dekens zijn inderdaad van dichter geweven en dus iets dikker materiaal.

Jammer van de aussie vind ik dat ‘ie geen buikflap heeft, het is een super fijne deken maar mijn paard heeft juist die buikflap nodig.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-22 08:10

[quote="Spenk"][quote="Tarico"]
Helemaal mee eens superpony. Mijn stalgenoten hebben de vliegendeken van Rambo en de paarden komen daar regelmatig bezweet onder vandaan. Amigo vind ik ook te dik.

Ik heb zelf de Mio fly rug. Ondanks dat het een dunne, totaal niet sterke deken is, gaat hij wel al het 3e jaar in. En mijn ruin speelt graag de hele dag door dus de deken krijgt genoeg te verduren. Eén van de weinige dekens waar de hals lang genoeg is.

Die heb ik gehad en nog een amigo. Beide na 1 maand kapot.

De rambo eczeemdeken bleef bij mij wel heel. Op erge warme dagen deed ik de higlander eczeemdeken of vliegendeken op. Die zijn wat dunner en koeler

irisdepony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-22 10:48

Ik ben gisteren bij Eppeljeck geweest
En heb vandaag online iets heel anders gekocht

https://www.ej.nl/vliegendeken-horsegea ... orId=10194

Mooi stof !! En een bontje bij de schoft.
Heel blij mee. Was er gisteren al verliefd op, maar twijfelde toch nog een beetje
Ik laat nog wel even een foto zien als die erop ligt !

Vandaag ook nog met een Koningsdag korting *\o/* *\o/*
Wist ik gistere niet, dus een extra mazzeltje !!!
Yesssssssssss

BillyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 10:51

Wat leuk dat je een deken hebt!

Ik ben héél blij met de nieuwe van QHP!! Ook bij de EJ gescoord. Online stond die "niet op voorraad", moest voor wat anders bij de EJ zijn en wat lag daar :Y) :+ alsof het zo moest zijn hahahaha
Heel stevige kwaliteit maar toch een licht deken, afneembare hals, heel goede "buikflap" en lekker lange nek die niet afschuift en tevens met genoeg mogelijkheden om vast te maken of te verstellen. Komt ook met een masker, maar deze nog niet getest.

Afbeelding

irisdepony

Re: Keuze stress met de aanschaf van een vliegendeken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-22 11:06

Dit is ook een mooie