Hulp aub! Plekken op zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hulp aub! Plekken op zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 09:13

Tja had niet anders verwacht... het is niet voor niks ze zeggen eerst op stukje leer proberen dat je niet ziet zoals de onderkant.

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 15:50

Haf_Woezel schreef:
update:

Agradi en BR doen er juist niets! aan. Geen geste, niets! het zal wel bij mij fout gegaan zijn en ze hadden "nog nooit eerder deze klacht gehad"... hier bewijst anders, maar is niet officieel volgens hun.

mijn lederprofessional kan aantonen dat er niets fout is met het leder en dat het product gewoon niet goed was, maar daar willen ze niets van weten...

nou geweldig toch -O- -O- -O- -O- -O- -O-

Ik zal bij BR mijn klacht ook delen. Want het is vervelend dat ze denken dat er geen klachten zijn, terwijl dit wel degelijk speelt.
Alleen bij mij ging het om een tweedehands zadel. Destijds baalde ik enooooorm, maar het leer was toch al wat geleefd, vandaar dat ik niets had gemeld.

Haf_Woezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-22 14:59

Simbaa schreef:
Haf_Woezel schreef:
update:

Agradi en BR doen er juist niets! aan. Geen geste, niets! het zal wel bij mij fout gegaan zijn en ze hadden "nog nooit eerder deze klacht gehad"... hier bewijst anders, maar is niet officieel volgens hun.

mijn lederprofessional kan aantonen dat er niets fout is met het leder en dat het product gewoon niet goed was, maar daar willen ze niets van weten...

nou geweldig toch -O- -O- -O- -O- -O- -O-

Ik zal bij BR mijn klacht ook delen. Want het is vervelend dat ze denken dat er geen klachten zijn, terwijl dit wel degelijk speelt.
Alleen bij mij ging het om een tweedehands zadel. Destijds baalde ik enooooorm, maar het leer was toch al wat geleefd, vandaar dat ik niets had gemeld.

Dank je wel! <3