Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Haf_Woezel schreef:update:
Agradi en BR doen er juist niets! aan. Geen geste, niets! het zal wel bij mij fout gegaan zijn en ze hadden "nog nooit eerder deze klacht gehad"... hier bewijst anders, maar is niet officieel volgens hun.
mijn lederprofessional kan aantonen dat er niets fout is met het leder en dat het product gewoon niet goed was, maar daar willen ze niets van weten...
nou geweldig toch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Simbaa schreef:Haf_Woezel schreef:update:
Agradi en BR doen er juist niets! aan. Geen geste, niets! het zal wel bij mij fout gegaan zijn en ze hadden "nog nooit eerder deze klacht gehad"... hier bewijst anders, maar is niet officieel volgens hun.
mijn lederprofessional kan aantonen dat er niets fout is met het leder en dat het product gewoon niet goed was, maar daar willen ze niets van weten...
nou geweldig toch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal bij BR mijn klacht ook delen. Want het is vervelend dat ze denken dat er geen klachten zijn, terwijl dit wel degelijk speelt.
Alleen bij mij ging het om een tweedehands zadel. Destijds baalde ik enooooorm, maar het leer was toch al wat geleefd, vandaar dat ik niets had gemeld.