Citaat:
Ik heb snel last van mijn knieën (al op jonge leeftijd een operatie aan gehad) en ik krijg juist met zulke beugels (en ja ook met sprenger gereden) meer knieklachten.
Het zijn geen wonder beugels.
Ik raad TS ook aan om te kijken of je ze eerst uit kan proberen.
Het is anders zonde van je geld.
Dat sowieso, en als ze niet werken verkoop ik t weer, of stuur ik ze terug als dat dan nog kan. De moeilijkste ben ik niet hoor, maar om nou al deze beugels te proberen die nu zijn opgenoemd, terwijl er maar 2 paarden op stal staan... met normale beugels... zonder echt paarden vrienden te hebben. Ja, beetje moeilijk. Ik wacht daarom eerst nog even af wat de huisarts over mijn knie zegt, maak nu nog geen beslissing, puur omdat ik wil weten waar de pijn weg komt zodat ik dan ook de juiste keuze kan maken.
Marie111 schreef:Over geen geld hebben.
Heb je helemaal geen mogelijkheid om ergens geld te besparen?
vast wel, maar dan nog steeds niet genoeg om eventjes zonder enig issue beugels tussen de 100 en 200 euro kan, en wil kopen. Voor mij is dit een hele hoop geld, en ik denk voor aardig wat anderen ook. maar daar gaat dit topic niet over, het enige wat ik vraag is of er goedkopere beugels zijn die helpen met knie problemen. thats it