Goed geluidswerend oornetje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

flinders

Re: Goed geluidswerend oornetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 15:03

Daarnaast staan er van Equiline vgm regelmatig oornetjes op marktplaats, kan je daar ook kopen om het even uit te proberen! Bespaard je weer wat en ze zijn toch van goeie kwaliteit dus worden niet zomaar lelijk. (Behalve als je m net als mij 6 jaar week in week uit gebruikt)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 15:33

Wij hebben het Catago Oornetje Hybrid Noice Cancelling Zwart Full. Paard heeft een hekel aan alles aan zijn oren. Van gewone oornetjes ging hij hard schudden. Dit oornetje vindt hij wel echt fijn. Hij wordt er rustig van en hij past heel mooi.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 19:32

Nouvel schreef:
Ik gebruik de Equiline al jaren voor in de trailer.
Sinds ik die gebruik geen problemen met laden en reizen meer…

Maak je dat dan nog vast o.i.d.? Alleen oornetje met halster blijft niet zitten denk ik?

Ik heb ook de Equiline, bevalt goed maar ik heb nooit een andere geprobeerd dus vergelijken kan ik niet.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 21:59

Pluutje schreef:
Nouvel schreef:
Ik gebruik de Equiline al jaren voor in de trailer.
Sinds ik die gebruik geen problemen met laden en reizen meer…

Maak je dat dan nog vast o.i.d.? Alleen oornetje met halster blijft niet zitten denk ik?

Ik heb ook de Equiline, bevalt goed maar ik heb nooit een andere geprobeerd dus vergelijken kan ik niet.

Ik heb aan beide kanten een vetertje gemaakt en die maak ik met een strikje strak aan het halster vast.

BeritSor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 10:23

Ik heb een geluidswerend oornetje bij Epplejeck gekocht van het merk Kentucky. Zelf vind ik hem heel erg fijn en ziet er ook nog mooi uit :)

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 11:08

Ik heb geluidswerende oornetjes van Kentucky, BR, Anky, Shockemohle en Lemieux. Persoonlijk vind ik die van Kentucky het mooiste, maar daar betaal je ook voor. Maar die zijn het zo waard! Lemieux vind ik persoonlijk veel te groot en te lomp. Shockemohle heeft hele lange en grote oren, maar verder een mooie pasvorm! Die heb ik zelf ingenomen bij de oren waardoor die nu ook heel mooi past. De BR en de Anky zijn verder gewoon prima netjes voor niet al teveel geld.
Qua dikte maakt het denk ik weinig uit, de Kentucky is iets dikker dan BR en Anky, en kwaliteit is gewoon mooier, maar verder is het vooral afhankelijk van de oren van je paard welk netje het mooiste gaat passen.

kiimchii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 18:57

Ik heb ook die van Kentucky. Inderdaad aan de prijzige kant, maar dik tevreden over de kwaliteit!

Larapony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 15:32

Ik was laatst bij Epplejeck en daar hebben ze geluidsdempende oortjes te koop. Dat zijn dus losse oortjes.
Deze kan je dan in je oornetje doen, dus hoef je niet een speciaal geluidsdempend oornetje te kopen. Vond ik wel heel erg handig eigenlijk haha. Dus ik heb zo'n paar gekocht en die doe ik dan in mijn oornetjes ;)