Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marigo schreef:Veel inspiratie qua zadels en merken. Maar wat is wijsheid nu. Een tweedehands kopen zonder zadelpasser erbij vind ik toch wel spannend. Heb nu een aantal passers gevonden die de merken verkopen die mogelijk zouden kunnen passen. Ben het echter ook eens met de feedback dat paard nog wel gaat veranderen als hij weer opgepakt wordt. Sowieso staat rijden de komende 4 weken nog niet op het trainingsschema, en als ik wel weer ga rijden kan mijn zadel ook nog wel. Fitter 2 en osteopaat keuren dat goed. Dan ergens in mei/juni afspraak voor ander zadel ter vervanging van mijn huidige.
Pff wat een gedoe met die zadels….Bedankt voor de reacties allemaal!
FleurSandro schreef:Marigo schreef:Veel inspiratie qua zadels en merken. Maar wat is wijsheid nu. Een tweedehands kopen zonder zadelpasser erbij vind ik toch wel spannend. Heb nu een aantal passers gevonden die de merken verkopen die mogelijk zouden kunnen passen. Ben het echter ook eens met de feedback dat paard nog wel gaat veranderen als hij weer opgepakt wordt. Sowieso staat rijden de komende 4 weken nog niet op het trainingsschema, en als ik wel weer ga rijden kan mijn zadel ook nog wel. Fitter 2 en osteopaat keuren dat goed. Dan ergens in mei/juni afspraak voor ander zadel ter vervanging van mijn huidige.
Pff wat een gedoe met die zadels….Bedankt voor de reacties allemaal!
Ook zadelmakers verkopen tweedehands zadelsik zou zelf ook nooit via internet een zadel kopen.