
Dingen op dekje/halster/deken valt niemand op en vindt ook niemand mooi. Hoe vaak heb je wel niet een pen gekregen van één of ander bedrijf, die dan in je tas belande en je gebruikte totdat hij op was maar verder nooit de website opgezocht die erop stond? juist. Een logo maken en het ergens opzetten kan iedereen en vraagt absoluut geen aandacht, tenzij de vormgeving echt héél mooi is.
Als je toch ergens je logo op wil zetten, doe dat dan op hetgeen wat ook echt iets te maken heeft met de dienst die je verleent op een relevante plek (bijvoorbeeld: als je dekjes verkoopt op het dekje want "wow wat een mooi dekje, waar is die van? *kijkt, ziet logo* "ah!"), of doe dit op een hele onverwachte of aparte plek. Dus inderdaad je hele paard met een sjabloon met fluoriserende letters onderspuiten, zoals al eerder gezegd werd.
De kunst is om mensen even uit hun dagelijkse bezigheden te kunnen halen met een "goh, wat zie ik daar nou?", en dan de aandacht lang genoeg vast te houden zodat hetgeen wat ze moeten lezen ook echt gelezen wordt, of genoeg "verwarring" te creëren dat men wil weten waar het nou precies over gaat.
