Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSCWx schreef:Even een update; in de tussentijd heb ik de H-singel van WOW geprobeerd, de Eric Le Tixerant en de Passier rp a52. Uiteindelijk heb ik de perfecte match gevonden in -uiteraard- de duurstede Passier. Het is de enige singel waarbij het zadel niet naar voren wordt getrokken en het dekje blijft ook gewoon liggen zoals hij lag (deze wordt bij andere singels op de schoft getrokken omdat het zadel naar voren schuift). Hij is wel van leer maar de band is zodanig zacht dat hij er geen drukplekken van krijgt. Ik vind het een fijne singel! Mijn pony moest wel even wennen (in het begin kwam er een soort "wat is dit") in de vorm van hoofd schudden of staart zwaaien, maar dat doet hij na 2x wennen helemaal niet meer.
Op deze foto (beide na een uur bakwerk) is de bovenste de Eric le Tixerant. Naar voren getrokken, wel iets minder dan andere singels. Het dekje is helemaal van de leg hierstrak getrokken op de schoft en aan de achterkant helemaal opgekropen in de kamer.
De onderste is de Passier singel, het zadel ligt nog waar ik hem had gelegd. Het dekje is wel iets naar onder getrokken maar dat komt omdat deze test singel te lang was en dus precies slecht terecht kwam bij het lusje van het dekje en de gesp erboven moest. Met de juiste maat blijft het dekje gewoon liggen.
Het is goed te zien aan zijn witte aftekening op de schouder waar het zadel ligt.
[ [url=m/cEHz0R.jpg]Afbeelding[/url] ]