Hellupp, hoe ligt dit zadel?!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: Hellupp, hoe ligt dit zadel?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 12:41

Dat zijn al veel betere foto's +:)+

Alleen tja hoewel het volgens mij wel een erg mooi dekje is...zit die een beoordeling wel in de weg :P
Maar de zadelpasser die het vandaag "live" komt bekijken kan je vast meer vertellen, dat is al lekker snel :j

Capybara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-21 12:52

Pmarena.

Ja tochh!
Ik zag die plaatjes zo klein bij fotos toevoegen dat ik even geen erge er in had dat het een vreselijke foto was waar die op half zeven een beetje licht te bungelen hahaa. Maar dat kan je blijven zeggen eenmaal de foto bekeken komen de reacties al en kan je jezelf niet meer verantwoorden.

Ik kijk uit naar vanavond en beloof plechtig nooit meer amateuristische foto’s te plaatsen en beter te kijken welke ik aanklik! Hahaha

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 12:56

haha
Ja deze zijn al wat duidelijker. :)
En volgende keer vergeet jij nooit meer het dekje weg te halen :P

Succes vanavond.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 13:04

Haha. Nu nog wat reacties verzamelen over hoe vreselijk slecht je foto's zijn :P

En dan hopelijk vanavond wat meer duidelijkheid over je zadel :j

Ik ben al jaren uit de boomzadels maar vond Wintecs in principe altijd wel fijne zadels!
Alleen vaak wat te recht in de ronding van de kussens, waardoor ze dan niet zo goed wilden liggen op paarden met wat meer schoft / een wat diepere ruglijn.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 13:20

pmarena schreef:
Haha. Nu nog wat reacties verzamelen over hoe vreselijk slecht je foto's zijn :P

En dan hopelijk vanavond wat meer duidelijkheid over je zadel :j

Ik ben al jaren uit de boomzadels maar vond Wintecs in principe altijd wel fijne zadels!
Alleen vaak wat te recht in de ronding van de kussens, waardoor ze dan niet zo goed wilden liggen op paarden met wat meer schoft / een wat diepere ruglijn.

Precies mijn mening haha. :)