Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

De goudkleurige heb ik laten maken, de andere 3 (met twee kleuren blauw, met bordeaux en met zwart) hadden ze al klaar in de winkel toen ik ze kocht. Ze hebben er altijd zo veel keuze in de winkel, met dus nog de mogelijkheid om naar wens te laten maken..  
 En ook super handig dat ze lusjes met klittenband hebben, zodat je niet iedere keer het hele hoofdstel uit elkaar hoeft te halen om ze te wisselen!

vind dat persoonlijk niet storend.                                                         

RobinSputnik schreef:Oeh dat olijfgroen en rosé is wel chique![]()
Ik heb een 'diamond drop' frontriem in zwart, van @stirnriemenshop op instagram (zijn er van meerdere merken, maar vond deze een mooie uitvoering en toch betaalbaar).
[ [url=m/lA5Y7R.jpg]Afbeelding[/url] ]

Quickly2003 schreef:Ik maak die van mij sinds een tijdje zelf![]()
[ [url=m/hWPmBY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/G9lNqw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze met Crystal en Rose gold
Heb ook nog een met lila maar moet daar nog even een foto van maken
                                                         Selina schreef:Quickly2003 schreef:Ik maak die van mij sinds een tijdje zelf![]()
[ [url=m/hWPmBY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/G9lNqw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze met Crystal en Rose gold
Heb ook nog een met lila maar moet daar nog even een foto van maken
Die is mooi! Zoiets zoek ik ook.
M’n huidige frontriem blijven haar manen in hangen