Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JMH schreef:Mijn Bucas Smartex rain kwam helemaal zacht terug, verder niet over nagedacht.. Tot ik mijn paard bij de eerste regenbui drijfnat onder de deken aantrof. Reactie van de wasserij was dat de Bucas al wat ouder was en dat het eigen risico is. Bucas was 2 jaar oud maar kon fluiten naar excuses, geld terug of schadevergoeding!
Mdrf schreef:Bucas zal zeggen dat het door inwerken van urine/mest is gekomen waardoor de binnenlaag heeft losgelaten. Uit ervaring weet ik dat het vaak te heet gewassen is of verkeerd laten drogen. Bucas heeft jaren terug ook een productiefout gehad waardoor de onderste helft van de deken aan de binnenkant ging afbladderen. Maar dat is echt al een jaar of 4/5 terug.
Als het alleen de onderzijde is, dan heeft het misschien geen effect op de waterdichtheid. Zou het wel melden bij de dekenwasserij.
Gizeppie schreef:JMH schreef:Mijn Bucas Smartex rain kwam helemaal zacht terug, verder niet over nagedacht.. Tot ik mijn paard bij de eerste regenbui drijfnat onder de deken aantrof. Reactie van de wasserij was dat de Bucas al wat ouder was en dat het eigen risico is. Bucas was 2 jaar oud maar kon fluiten naar excuses, geld terug of schadevergoeding!
Jeetje! Dat heb ik dus ook bij m’n beiden dekens. Maar die zijn geen 2 jaar oud. Ik heb een andere al 6 jaar en die heeft dit niet. Dus als het zacht is dan is de waterdichtheid dus weg..