Korte benen, beugelriemen probleem

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

Re: Korte benen, beugelriemen probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-21 20:00

Ik dacht ik heb nog ergens oude beugelriemen kan ik even testen..

Kan ik er maar 1 vinden… heel handig

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-21 20:21

Roodvos schreef:
Zo op stand vind ik je been bij "gaatje langer" mooier achter de kniewrong liggen. Hoe lang heb je nu dit zadel/beugelriemen?

Het kan ook wel een beetje een kwestie van gewenning zijn om net even iets langer te zitten. Je spieren moeten wat oprekken. Ik zou voordat ik gaatjes ging maken eerst even proberen of je aan de iets langere beugelriem kan wennen. Ik denk dat je houding en beenligging daar van verbeteren.

En wat Bigone dus zegt :) .

Heb zadel net 3 weken nog maar paar keer op gereden.

Ik heb mezelf voorgenomen om nu 2 weken lang op gaatje langer te rijden. In dit zadel moet je ook wat langer zitten.

Maar vind vervelend als m’n beugels zo wiebelen in m’n voet.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 20:30

Het kan ook gewoon zijn dat het niet gaat wennen hoor. Ik had ze eigenlijk te lang en dat wist ik. 1 gaatje korter was veel te kort. Pijn in m’n hele lijf en maar blijven proberen. Toen de moed opgegeven en toch maar weer te lang gaan rijden. Maar dat was hem ook niet helemaal. Nu een gaatje bijgeprikt in het midden en nu zit ie perfect

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-21 21:22

Anastasia24 schreef:
En een slag erbij en dan een gaatje(s) langer? is het een andere lengte maar hoef je er geen tussen te prikken. Vind overgens op de 2e foto het juist mooi staan, zo 'lang' heb ik ze hier ook en rijd nu echt vanuit mijn bovenbenen(mede door mijn zwakke enkels) en ik moet zeggen; het wend wel.

Zat ik ook al aan te denken om slag erbij te doen

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 21:33

Om heel eerlijk te zijn vind ik dit zadel te klein voor je... Ik vermoed dat het daardoor ook niet zo lekker zit

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-21 21:49

Ik zit verder prima en heerlijk in dit zadel. Dan was m’n vorige zadel ook te klein. Alleen omdat de lepel hoger is lijkt het minder.

Maar ben bezig met afvallen alleen is dat niet in 123 eraf, Het is een Gaston mercier zadel met een hele ander zit dan een gewoon zadel.

Ik zit juist ruimer en vrijer in dit zadel dan m’n andere zadel Afbeelding

Ik zit helaas snel op de lepel krijg het niet afgeleerd… heb al houding en zit lessen gaat steeds beter.

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 22:31

Eerlijk gezegd kan ik me er niks bij voorstellen dat 1 gaatje zoveel verschil zal maken. Kun je geen rubbertje in je beugels doen?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 01:46

Gebaseerd op die laatste foto vind ik dat zadel idd ook te krap voor je TS. :o je hebt nl op beide zadels überhaupt niet genoeg ruimte om niet op de lepel te gaan zitten. Het is dat of met je intieme delen op de boom gaan zitten zo ver ik kan zien. Bij beide zadels.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-21 07:39

Ayasha schreef:
Gebaseerd op die laatste foto vind ik dat zadel idd ook te krap voor je TS. :o je hebt nl op beide zadels überhaupt niet genoeg ruimte om niet op de lepel te gaan zitten. Het is dat of met je intieme delen op de boom gaan zitten zo ver ik kan zien. Bij beide zadels.

Daarom ook bezig met afvallen ;-)

Alleen zijn billen en heupen lastige plekken maar goed daar gaat dit topic niet over.

Ik gwn beugelriemen van stalgenoten om te lenen even kijken of ik daar verschil in ga merken.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 11:53

plutolover schreef:
Ayasha schreef:

Daarom ook bezig met afvallen ;-)

Alleen zijn billen en heupen lastige plekken maar goed daar gaat dit topic niet over.

Ik gwn beugelriemen van stalgenoten om te lenen even kijken of ik daar verschil in ga merken.

Een beetje wel. Want door dat je zo zit, wordt je beperkt in het lang maken van je benen, je beenhouding is beter op de foto met de langste lengte maar ik kan me voorstellen dat door hoe je zit, jij op die manier geen evenwicht vindt.