Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roodvos schreef:Zo op stand vind ik je been bij "gaatje langer" mooier achter de kniewrong liggen. Hoe lang heb je nu dit zadel/beugelriemen?
Het kan ook wel een beetje een kwestie van gewenning zijn om net even iets langer te zitten. Je spieren moeten wat oprekken. Ik zou voordat ik gaatjes ging maken eerst even proberen of je aan de iets langere beugelriem kan wennen. Ik denk dat je houding en beenligging daar van verbeteren.
En wat Bigone dus zegt.
Anastasia24 schreef:En een slag erbij en dan een gaatje(s) langer? is het een andere lengte maar hoef je er geen tussen te prikken. Vind overgens op de 2e foto het juist mooi staan, zo 'lang' heb ik ze hier ook en rijd nu echt vanuit mijn bovenbenen(mede door mijn zwakke enkels) en ik moet zeggen; het wend wel.
Ayasha schreef:Gebaseerd op die laatste foto vind ik dat zadel idd ook te krap voor je TS.je hebt nl op beide zadels überhaupt niet genoeg ruimte om niet op de lepel te gaan zitten. Het is dat of met je intieme delen op de boom gaan zitten zo ver ik kan zien. Bij beide zadels.
plutolover schreef:Ayasha schreef:Gebaseerd op die laatste foto vind ik dat zadel idd ook te krap voor je TS.je hebt nl op beide zadels überhaupt niet genoeg ruimte om niet op de lepel te gaan zitten. Het is dat of met je intieme delen op de boom gaan zitten zo ver ik kan zien. Bij beide zadels.
Daarom ook bezig met afvallen![]()
Alleen zijn billen en heupen lastige plekken maar goed daar gaat dit topic niet over.
Ik gwn beugelriemen van stalgenoten om te lenen even kijken of ik daar verschil in ga merken.