Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ChelseaAyLee schreef:Ik zou dus gewoon eens iemand langs moeten laten komen die dit soort zadels verkoopt voor korte ruggen zodat ik meerder kan proberen. Kunnen jullie iemand aanraden omgeving Ede?
Tarico schreef:ChelseaAyLee schreef:Ik zou dus gewoon eens iemand langs moeten laten komen die dit soort zadels verkoopt voor korte ruggen zodat ik meerder kan proberen. Kunnen jullie iemand aanraden omgeving Ede?
Kitty van Kifrahorse is een aanrader. Ik heb bij haar mijn Busse zadel gekocht. Mijn pony heeft ook een korte rug en is rondgeribt.
L_iek schreef:Hier ook een Busse voor mijn fjord. Korte rug en ernstig rondgeribt. Was nieuw een mooie prijs en ik vind het een heerlijk zadel. Andere optie was een Tekna.
Tarico schreef:ChelseaAyLee schreef:Ik zou dus gewoon eens iemand langs moeten laten komen die dit soort zadels verkoopt voor korte ruggen zodat ik meerder kan proberen. Kunnen jullie iemand aanraden omgeving Ede?
Kitty van Kifrahorse is een aanrader. Ik heb bij haar mijn Busse zadel gekocht. Mijn pony heeft ook een korte rug en is rondgeribt.
Majabeestje schreef:Ineke2 schreef:Westeind raad ik af. Die hebben mij een niet passend zadel aangesmeerd en vervolgens zijn ze niet thuis, dus hun service is ronduit slecht. Google maar eens op reviews, dan zie je dat ik niet de enige ben.
Oh wat vervelend. Mijn ervaring was juist heel positief.
Marije_jiplover schreef:Ik heb een Reactor Panel dressuurzadel voor mijn halfinger.
Mooi kort zadel heb ik en met een smalle twist.
Zijn alleen niet zo veel tweedehands te vinden en nieuw ver boven budget.