Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
XiiaaooNaa schreef:Had mijn broek en legging retour gestuurd.
Bovenkant zat oké maar het flubberde lelijk bij de knieholtes.
En ik heb korte beentjes en hij was wel erg lang voor mij helaas.
Maar daar zou ik mee kunnen leven. Alleen de pasvorm vond ik heel onprettig.
Ik hou het bij Maya Delorez en PS of Sweden broeken.
Zo'n gave kleur!! En met 50% korting vanwege hun wintersale..
Wel lastig op de foto te krijgen, die op de fiets komt het beste overeen. Jammer dat hij aan de binnenkant wit is en jammer van de korte lusjes, maar de lusjes zullen wel onder het bontje verstopt zitten denk ik en de witte binnenkant moet ik maar niet te vaak naar kijken denk ik..

Nog wel even bij de Equito's gekeken maar die ik nog niet had haalden het niet bij deze
hij ligt er ook heel mooi op, blijft ook goed liggen en het voelt alsof hij ook snel weer droog zal zijn. Alleen die witte binnenkant is nu dus al bruin
Daar was ik al bang voor, maar daar zal ik mee moeten leren leven.

Dus daarom de vraag, zou ik hem te koop aan durven bieden met vies uitziende witte binnenkant? En worden Mrs. Ros dekjes wel een beetje verkocht? Dotibel en Equito zijn echt drama om te verkopen.. Dus als jullie van te voren al zeggen van dat wordt niks, dan geef ik hem liever aan een vriendin die nog een keer een springzadel gaat kopen.. Want die ellende zoals met Dotibel en Equito bespaar ik me dan graag..