Meestal met dagen als Pasen, Hemelvaart en Pinksteren.. Ik verwacht dus komend weekend..
Silly1972
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-21 10:52
Ja goed idee, ik heb nog geen haast dus komt helemaal goed. Dank jullie wel voor jullie input in dit topic. Ik denk dat er best wel veel mensen hier iets aan hebben.
Bij EJ met een 25% kortingsactie zouden ze op 135 komen, dat is een mooie deal. Dus even daarop wachten.
L_Ruiterhuis
Geplaatst: 19-05-21 20:27
Alleen de vormgeving is anders, in gebruik / werking is er geen verschil. Dit is ook uitgelegd in een cursus van Sprenger erover.
Ik zie behalve uiterlijk inderdaad weinig anders, dus ga gewoon voor de bow balance. Scheelt toch weer paar tientjes
Neon
Geplaatst: 19-05-21 22:06
Ik zweer bij de bow balance ik had ze vroeger ook... toen overleed het paard en heb ik ze verkocht... erna kwam een ander paard... en dacht ik ach ja... gewone beugels moet ook kunnen...
Ik heb het met mijn kapotte heupen een tijdje volgehouden... en heb sinds kort nieuwe bow balance beugels gekocht... ik heb er nu 1 keer mee gereden... en ik stap nooit meer op zonder mijn favoriete beugels
(Spijt van de verkoop van de eerste beugels al heb ik nu wel stoere zwarte...)
Nee de bow balance kun je ook in zwart krijgen... (en in zilverkleurig... en zelfs rosé goud )
cursebreaker
Geplaatst: 20-05-21 10:04
Ik zweer ook bij de bow balance! Ik rijd ondertussen al heel wat jaartjes niet meer, maar die beugels hebben een wereld van verschil betekent voor mijn knie- en enkel gewrichten!! Echt het geld dubbel en dwars waard.
Silly1972
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-21 10:05
Neon schreef:
Nee de bow balance kun je ook in zwart krijgen... (en in zilverkleurig... en zelfs rosé goud )
oh? Die heb ik nog nergens gezien, alleen de goudkleurige. Nou ja maakt mij niet uit verder, heb toch een bruin zadel
Voor dressuur gebruik ik de Sprenger Flexcite, voor springen de Bow Balance. De Flexcite zijn naar mijn gevoel iets stugger (dat klinkt slecht, maar is het niet) waardoor m'n enkel tijdens de dressuur stabieler blijft.
Silly1972
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-21 12:56
gaat bij mij vooral om dressuur, springen heb ik composite beugels, en voor zover ik nog kan springen werkt dat voor nu prima. Denk niet dat hoog springen of crossen er nog echt in zit met mijn knie
Nou ze zijn besteld hoor, EJ heeft 25% kortingsactie, dus nu zijn ze 135, kon ze niet eens 2e hands vinden voor die prijs
Blackberry28
Geplaatst: 25-05-21 15:18
Ben benieuwd wat je ervaring ermee is als je ze binnen hebt. 2e hands zie je ze inderdaad niet voor die prijs, dan zitten ze al gauw rond de 150/175 euro. Heb je nu een betere deal voor nieuwe!
Ja ben ook benieuwd, maar zal ook best even wennen zijn
Tancreda4
Geplaatst: 25-05-21 22:06
Ik heb ook de bow balance na een knie operatie vorig jaar. Het geeft idd wat meer rust. En minder pin. Het is idd even wennen maar ik denk dat ik niet meer met m'n oude kan rijden nu. Hopelijk helpen ze ook bij jou!
Ik zweer bij de Bi-Relax van Gaston Mercier. Mijn probleem zijn niet mijn knieën maar een dood gevoel onder mijn voet. Super irritant. Met deze zit ik stabieler in het zadel, wat alleen maar voordelen heeft. Je moet er wel even aan wennen, maar wil nooit meer anders.
Kyra013
Geplaatst: 24-09-21 09:19
Aangezien we een paar maanden verder zijn vroeg ik mij af hoe de beugels bevallen?
Ik heb toevallig je topic over je breuk gelezen. Heel toevallig dezelfde breuk. Alleen een jaar later en een dag later . Ben wel een dag eerder geopereerd. Dus heel fijn om te lezen en een beetje indicatie te hebben van verloop. Al is die bij iedereen anders natuurlijk.