Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pluisje88 schreef:Waarom hoofstel/halster wissel niet gewoon in de trailer doen dan? Doe ik altijd al. Ook met mijn brave vorige paard. Better safe than sorry. Doe het hoofdstel om voor het uitladen en laad in met het hoofdstel in. Pas als de trailer dicht zit wissel ik het halster. En aangezien je hem toch niet vast wilt zetten is daarmee je probleem dan opgelost toch?
nine1987 schreef:pluisje88 schreef:Waarom hoofstel/halster wissel niet gewoon in de trailer doen dan? Doe ik altijd al. Ook met mijn brave vorige paard. Better safe than sorry. Doe het hoofdstel om voor het uitladen en laad in met het hoofdstel in. Pas als de trailer dicht zit wissel ik het halster. En aangezien je hem toch niet vast wilt zetten is daarmee je probleem dan opgelost toch?
Dat inderdaad.. Ik was oprecht verbaasd dat niemand eerder met deze oplossing kwam..
pluisje88 schreef:Waarom hoofstel/halster wissel niet gewoon in de trailer doen dan? Doe ik altijd al. Ook met mijn brave vorige paard. Better safe than sorry. Doe het hoofdstel om voor het uitladen en laad in met het hoofdstel in. Pas als de trailer dicht zit wissel ik het halster. En aangezien je hem toch niet vast wilt zetten is daarmee je probleem dan opgelost toch?
Ibbel schreef:Paard is moeilijk te laden schrijft TS. Om paard te laten ontspannen vóór het laden wordt er even gegraasd. Van daar de noodzaak buiten de trailer een halster om te doen.
Albert schreef:speurneusc schreef:Er bestaan halsters met gesp op de neus en over het hoofd dan kan je onder je hoofdstel deze omdoen en dan hoofdstel af doen
Een men-halster.
Ibbel schreef:Paard is moeilijk te laden schrijft TS. Om paard te laten ontspannen vóór het laden wordt er even gegraasd. Van daar de noodzaak buiten de trailer een halster om te doen.