Ervaringen Weatherbeeta Zadeldekjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 23:35

Ik heb er 3, vind het hele fijne dekjes. Blijven mooi liggen onder het zadel. Makkelijk te wassen. En tot nu toe, niet vaal oid. Ik vind het een aanrader.

Afbeelding

Afbeelding

HopeDreamer

Re: Ervaringen Weatherbeeta Zadeldekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 00:29

Ik heb er ook 2, vind het fijne dekjes! :)

Afbeelding
Afbeelding

hmetwn

Re: Ervaringen Weatherbeeta Zadeldekjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-21 15:38

wat ziet de paars roze er mooi uit in de zon zo. waarom moet de bank rekening nou mij weer tegen houden? :j vind ik best wel gemeen van de bank -O-

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 16:43

hmetwn schreef:
wat ziet de paars roze er mooi uit in de zon zo. waarom moet de bank rekening nou mij weer tegen houden? :j vind ik best wel gemeen van de bank -O-

Haha ja ze zijn echt mooi en fijn! Dat van de bankrekening is herkenbaar := :')

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 17:01

MISTRAL94 schreef:
Ik heb er 3, vind het hele fijne dekjes. Blijven mooi liggen onder het zadel. Makkelijk te wassen. En tot nu toe, niet vaal oid. Ik vind het een aanrader.

[ [url=m/hBZaHG.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ugS2YE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een schitterend dier... :~

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 17:19

Ik heb er ook een aantal (springen en dressuur), pasvorm is top en ze hebben leuke kleuren maar ze zijn inderdaad niet heel erg slijtvast. De mijne zijn nog mooi maar gebruik ze ook bijna niet, bij stalgenootjes zijn ze zelfs in korte tijd helemaal doorgesleten bij de singel en/of verkleurd.

Afbeelding

Afbeelding
(vloekt maar een klein beetje dit _O- )

Ik ben zelf dan ook inmiddels helemaal op Lemieux overgestapt, kwaliteit is een pak beter en als je een beetje koopjes jaagt kun je die ook krijgen voor rond de 40 euro :)

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 18:27

Balenciaga schreef:
MISTRAL94 schreef:

[ [url=m/hBZaHG.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ugS2YE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een schitterend dier... :~

Ze is zo knap en ook nog eens enorm lief <3 oké oké ik ben wel bevooroordeeld natuurlijk :o :D

hmetwn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-21 11:12

Vientje schreef:
Ik heb er ook een aantal (springen en dressuur), pasvorm is top en ze hebben leuke kleuren maar ze zijn inderdaad niet heel erg slijtvast. De mijne zijn nog mooi maar gebruik ze ook bijna niet, bij stalgenootjes zijn ze zelfs in korte tijd helemaal doorgesleten bij de singel en/of verkleurd.

[ [url=m/PwqAgw.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gU6LZ2.jpg]Afbeelding[/url] ]
(vloekt maar een klein beetje dit _O- )

Ik ben zelf dan ook inmiddels helemaal op Lemieux overgestapt, kwaliteit is een pak beter en als je een beetje koopjes jaagt kun je die ook krijgen voor rond de 40 euro :)

T is dat ik nu dit dekje kon krijgen voor 20 euro anders zat ik nu op het LM topic te kijken. Trouwens, geen zorgen over je geweldige matchy setje. Ik heb ook dagen dat erbij loop als een mascotte van mcdonalds, leuk zon geel truitje maar past niet echt bij het rode dekje he :')

Suzannexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 23:37

Ik ben ook wel benieuwd naar die wetherbeta dekjes! Heb vorige week mn (eerste) LeMieux dekje binnen gekregen,nog niet kunnen testen ivm de sneeuw. Denk dat ik ook zo'n wetherbeta dekje koop, kan ik mooi even vergelijken ect...

hmetwn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-21 18:32

Het dekje kan er eindelijk op :D ze verzuipt er wat in maar he, zwemmen is goed voor de spieren _O-
Afbeelding

Wou m er nog niet opleggen want ik kon door de bak heen zwemmen.. en dat met een enorm licht blauw dekje? Liever niet :wave:

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 16:27

Hier sinds een week een weatherbeeta dekje. Erg mooi, tevreden over de vorm en dekje blijft idd droog.

Afbeelding