Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hilary schreef:Heleennn schreef:De Freedom lijn van Bucas, super kwaliteit en normale prijzen
Ik heb daar inmiddels twee dekens van die doorlekken, ik denk beide zo’n 2 jaar oud, dus wat mij betreft veel te vroeg. Ik heb er vrijdag foto’s van gemaakt, ga nog wel even contact opnemen met de verkoper of Bucas zelf.
Ook al gehad met een Bucas die inmiddels niet meer in het assortiment zit. Wel jammer, want juist de pasvorm van de Smartex en Irish is wat goed zit bij mijn ruin, maar in 0 grams en met een gladde binnenkant bestaat dat dus niet meer
Yvank_ schreef:Maar die dure bucas winterdeken gaat daar niet stuk van
Yvank_ schreef:Maar die dure bucas winterdeken gaat daar niet stuk van
Kaitlyn schreef:Yvank_ schreef:Maar die dure bucas winterdeken gaat daar niet stuk van
Dan heb je geen echte sloper gehad of heeft je paard bij geen echte sloper gestaan.![]()
Ik ken er genoeg waar de dure Bucas dekens kapot gaan wanneer paarden maar lekker aan die dekens blijven trekken want dat is zo'n leuk spelletje.
kamsel schreef:Amigo bravo. Prijstechnisch gunstiger dan de Rambo en rhino. Maar wel degelijk en stevig.
De amigo Hero vind ik niks. Die waren zo stuk.
Prince schreef:kamsel schreef:Amigo bravo. Prijstechnisch gunstiger dan de Rambo en rhino. Maar wel degelijk en stevig.
De amigo Hero vind ik niks. Die waren zo stuk.
Hier ook Amigo Bravo !! Niet alleen prijstechnisch gunstiger dan de Rhino maar ook qua pasvorm zit hij het beste bij mijn pony’s. Beter dan de Rhino.
pol013 schreef:Prince schreef:
Hier ook Amigo Bravo !! Niet alleen prijstechnisch gunstiger dan de Rhino maar ook qua pasvorm zit hij het beste bij mijn pony’s. Beter dan de Rhino.
Dat vind ik knap want in mijn beleving zijn het exact dezelfde dekens. Alleen van een andere buitenstof gemaakt. En Amigo krijgt als laatste de nieuwste sluitingen.