Welke vliegen-/ uv-werende deken? Bucas of Rambo?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 10:45

Marjoleinvde schreef:
Ja dat vond ik dus ook. Heb daarstraks de bucas buzz off gekocht. Vind die buikflap idd wel erg strak zitten maar ze hadden geen andere meer in zijn maat.. Morgen eens kijken hoe het gaat met die hitte pff..

Hoe is die bevallen in deze hitte? Voelt hij/ zij daadwerkelijk Koeler?[/quote]

Ja hij heeft hem gisteren op gehad en hij voelde lekker fris eronder! Had hem wel eerst gereden en erna afgespoten en erna de deken erop gegooid. Vandaag was het om 8u al te heet om te rijden dus ga vandaag eens testen zonder eerst af te spoelen maar tot nu toe ben ik tevreden!

Marjoleinvde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-20 14:45

Change3x schreef:
2 van paarden hebben Rambo Protector vliegendekens op, de ander de Amigo Bug Buster. Ze zijn UV werend en wit van kleur. Warm is het sowieso deze dagen, maar mijn paarden komen er niet warmer onder vandaan dan dat mijn fokmerrie is die zonder deken loopt. Bij mij staan nu vanaf een uur of 11 ook niet meer buiten totdat het ‘s avonds voldoende afgekoeld is (binnen de dekens af).

Wat betreft pasvorm vind ik dat deze beide echt super liggen.

Welke bevalt je beter als je zou mogen kiezen en waarom precies ?

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 17:17

Ik vind de Rambo’s beter omdat het materiaal waarvan het gemaakt is heel sterk is, dat is niet makkelijk kapot te krijgen. De hals van deze dekens is ook mooier, heeft 3 sluitingen omdat hij langer doorloopt (het nieuwe model ervan dan). Toch vind ik deze variant van de Amigo ook heel prima, deze is dan ook weer een stuk betaalbaarder.

Zie onderstaande foto. Voorste paard heeft de Amigo op en de twee naast elkaar allebei een Protector (de rechter het nieuwe model)
Afbeelding
Afbeelding

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 17:24

Ik volg ook even heb zojuist de bucas buzz of classic besteld