Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bralindy schreef:Het is een Caluna zadel. Helemaal hand gemaakt en aangepast aan ons en paard.
Daphara schreef:Bralindy schreef:Het is een Caluna zadel. Helemaal hand gemaakt en aangepast aan ons en paard.
Worden alle zadels niet met de hand gemaakt? Volgens mij bestaan er nog steeds geen zadelmaak machines.
Maar zeker een mooi zadel, ik vind vooral dat patroon op de zweetbladen erg luxe staan.
Wat mij betreft wel een hoge lepel, maar als je een klein kontje hebt zal dat geen probleem hoeven geven.
Bralindy schreef:Het is een Caluna zadel. Helemaal hand gemaakt en aangepast aan ons en paard.
Bralindy schreef:Tot nu toe gaat alles naar wens en loopt paard lief heel tevreden, mooi opbollen en heel ruim lopen. Prima zweet afdruk. Ik ben mij bewust van voorgaande ervaringen, hij is mij echter aangeraden door mijn eigen zadelmaakster die ik wel vertrouw en omdat ik niet veel andere opties heb qua zadels. Ik blijf kritisch, dat is wel de tip wat ik kan geven. Kritisch blijven en alles aangeven.
Ik heb geen foto van mij op paard. Weer leende zich niet echt voor en alles was blank.![]()