Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sabriinaaa schreef:Ik heb hem ook! Merkte met rijden niet heel veel verschil maar met aansingelen wel.
Helaas rij ik mijn merrie steeds open met deze singel.(in der ellenboog) Maakt niet uit welke onderlegger er onder zit. Heb ook verschillende lengte geprobeerd maar niks werkt. Heel jammer
swatch schreef:Die was er volgens mij al voor de stubben singel. Idd zelfde principe
ingvdh schreef:Volgens mij is die singel van dezelfde ontwikkelaar.
swatch schreef:Lengte maakt niet zo veel uit. Wat ik fijn vind is dat aan de zijkant de riemen zo vrij liggen dat ze daar ook niet zo zweten. Druk onder wordt verdeeld en dan heb je de kussentjes onder de gespen.
swatch schreef:Als je het zo bekijkt, heb je wel gelijk. Ik heb voornamelijk grotere paarden en merkt bij 65/ 70/75 cm geen verschil. De pad is van gelijke lengte. Maar inderdaad voor kleinere paarden en pony's ligt dat misschien anders.
swatch schreef:Maar even los daarvan denk ik ook dat veel mensen het zadel te ver naar voren leggen en de singel dus ook. Dan prikt alles, idem met zadels die naar voren schuiven. Dat zou dus ook nog mee kunnen spelen.
Igniss schreef:Ik vind de singel heel fijn! Merkte zeker een verschil met opzadelen en mijn merrie liep er ook heel ontspannen onder. Mijn jonkie heeft hem al een paar keer omgehad en die reageert ook positief, maar die word nog niet bereden. Wil haar wel met deze singel zadelmak gaan maken.
V_Naomi schreef:Igniss schreef:Ik vind de singel heel fijn! Merkte zeker een verschil met opzadelen en mijn merrie liep er ook heel ontspannen onder. Mijn jonkie heeft hem al een paar keer omgehad en die reageert ook positief, maar die word nog niet bereden. Wil haar wel met deze singel zadelmak gaan maken.
Ja met aansingelen merkte ik ook echt een mega verschil! Welke onderlegger heb jij voor de jouwe?
Nielojram schreef:Ik heb de singel al een aantal jaar, merkte weinig verschil.
H-singels, koordsingels, ET singels van Stubben, mijn zadel lag gewoon goed.
[ [url=m/m1kiTR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mocht iemand interesse hebben, mijn liefste staat sinds vorige week op de eeuwige jachtvelden.
SBravour schreef:nu vraag ik mij af he, hebben jullie nu ook specifieke problemen, of vinden jullie het gewoon leuk om te kijken of het nog beter kan