Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yamsi0124 schreef:Ik had die BR toen tweedehands gekocht, maar die paste dus niet. Heb maar 1 website gevonden die de BR ook in (ongeveer) dezelfde kleur verkoopt, maar die vermeld geen boommaat:
https://www.dekemaruitershop.nl/br-jos- ... zadel.html
yamsi0124 schreef:Zaldi had ik inderdaad ook gezien, maar ik hoor erg gemengde ervaringen over de passervices in Nederland...
Zodra ik genoeg gespaard heb zal ik eens bellen!
yamsi0124 schreef:Er was inderdaad een zaldidealer waar ik echt bijna niks goeds over hoor, maar ook westeind waren veel ervaringen minder dacht ik. Zijn wel topics van een aantal jaar terug..
dianaw33 schreef:Zaldi heeft een thermoplastische kunststofboom die zich tijdens het rijden nog 10% aan je paard aanpast dus stug??? Ik begrijp niet waar dat verhaal vandaan komt. Mijn paard is in elk geval een groot Zaldi-fan, wil geen andere merken meer op haar rug, en dat is echt de grootste zeikert in paardenland die je als zadelmaker tegen kunt komen. Volgens mij verkoopt Buitenzinnig, van de Ghostzadels, ook Zaldi, en die komt echt overal.
yamsi0124 schreef:Van zaldi vind ik het hele foam idee wel aantrekkelijk, maar als ik dan op de website van een bepaalde zadelmaker lees dat dat heel lastig is om goed te doen, en dat er maar zeer weinig mensen zijn in Nederland die het goed kunnen...
Schijnbaar zijn zaldi zadels ook ontworpen voor Spaanse paarden?
yamsi0124 schreef:Van zaldi vind ik het hele foam idee wel aantrekkelijk, maar als ik dan op de website van een bepaalde zadelmaker lees dat dat heel lastig is om goed te doen, en dat er maar zeer weinig mensen zijn in Nederland die het goed kunnen...
Schijnbaar zijn zaldi zadels ook ontworpen voor Spaanse paarden?