Nala schreef:Shalimar schreef:Heb precies hetzelfde probleem, ben al twee jaar bezig. Begin maar niet aan een Ghost, dat was bij mij echt een ramp. Lag echt voor geen meter! Schoof als de ziekte, zowel een stuk naar achter de schoft als naar links en rechts. Wat een onding. IJslanderzadel was ook geen succes hier, evenals een stel andere opties. Eea hangt natuurlijk ook af van je eigen confectie maat qua passende combi. Ik kan je helaas niet verder helpen, lees mee voor tips. Zucht.
Welk type ghost heb jij toentertijd geprobeerd?
De puro schoof bij mij ook ontzettend en had 0 houvast, door de korte (nouja, zeg maar geen) zweetbladen. Nu met de flamengo met lange zweetbladen geen problemen meer.
Ik had de Roma Piccolo maar ben er helemaal op teruggekomen. De kussens waren niet mooi aan te passen en de drukverdeling was ook niet goed. Voor mij geen boomloze zadels meer...
Ik reed laatst met de Euroriding Luxor, echt fantastisch. Pony bewoog super, lekker ontspannen. Haal ik het zadel eraf, drukplek. Nou schiet mij maar lek. Nu een Crown aan het uitproberen, maar zo zo. Denk niet dat het wat wordt, maar kijk het nog even aan.