Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PSvanLot schreef:Hoe wil je die open laten klappen?
Her zijn zacht rubberen stukjes die je erop schuift. Deze zijn zo zacht en als je er tegengaan duwt beweeglijk.
Muze schreef:PSvanLot schreef:Hoe wil je die open laten klappen?
Her zijn zacht rubberen stukjes die je erop schuift. Deze zijn zo zacht en als je er tegengaan duwt beweeglijk.
Het zijn toch veiligheid beugels.
Dus ik ging er daarom vanuit dat ook met de rubbertjes eraan ze op een of andere manier veiliger zijn dan gewone beugels.
PSvanLot schreef:dianaw33 schreef:Mijn dochter heeft er mee gecrosst, en ik heb er buitenritten mee gemaakt, overigens met de rubbers-open stuk aan de buitenkant gedaan. Dus best wel zwaar gebruikt, maar nooit problemen gehad dat de rubbers los gingen, ook niet tijdens de cross. We hebben aardig wat veiligheidsbeugels geprobeerd maar vonden dit de fijnste.
Het open stuk van deze beugels hoort aan de binnenkant.
[ [url=m/xrOb9s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nettie007 schreef:Ik vind de beugels heel fijn, als ik een keer mijn beugels verlies dan heb ik ze ook snel weer terug. Ze zijn inderdaad wel zwaar, zeker in verhouding tot het kunstof zadel.
Ik moet wel wennen aan de scheve beugel blokjes, ik zit telkens met mijn voet aan de buitenkant ipv in het midden. Zijn er meer mensen die dit hebben?