Hoofdstel schuift af

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 19:06

Het hele hoofdstel lijkt wel te klein. Ik denk dat je een wat ruimere maat moet kiezen, zodat het op meerdere punten prettiger zit. De sperriem zit trouwens wel erg strak, vind ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 19:09

Ik vind dit hoofdstel te klein lijken. Gewoon overal. En heb ook het idee dat neus ennsperriem te strak zitten.

dynara

Re: Hoofdstel schuift af

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-20 20:11

Ik sta wel echt te kijken dat de meningen zo verdeeld zijn, de een lijkt het te groot de ander weer te klein.
Conclusie is inderdaad dat dit hoofdstel niet geschikt voor hem is, anders had ik niet met dit probleem gezeten.

Nogmaals jammer dat sommige denken dat de neusriem en sperriem zo strak zit. Een moment opname dat hij net de mond op spanning heeft.

Ik heb van sommige al echt super fijne tips gekregen :j zeer zeker bedankt, ga hier mee aan de slag.

CoRiNa1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 15:45

Heleennn schreef:
CoRiNa1983 schreef:
Dit hoofdstel is te groot, volgens mij is het kopstuk te groot, daardoor is de ligging van de keelriem, bakstukken ed. niet goed. Dit hoofdstel ga je denk ik nooit mooi passend krijgen.

Ik heb zelf ervaring met Tessa van https://www.tessproducts.nl ik ben erg tevreden over haar en haar hoofdstellen. Ook heeft ze een goede uitleg over het passen van een hoofdstel.

Mijn eerste idee was ook meteen te groot! Maar dan keek ik wat langer en dacht ik... nee die is te klein. Maar toch lijkt te groot me ook nog steeds logisch. Ik vind het een heel moeilijke! Ik denk dat inderdaad het kopstuk te groot is, de frontriem dan weer te klein en de bakstukken aan de brede kant... moeilijk. Een fitter kan je vast het beste helpen TS!

Allen zit op het laatste gaatje? Een goed passend hoofdstel hoort inprincipe rond het middelste gaatje te zitten. Dus vandaag zeg ik te groot. Maar ik vind inderdaad de frontriem aan de krappe kant.

dynara

Re: Hoofdstel schuift af

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-20 22:38

Iemand stelde een africhtingsniesriem of mexicaan voor en dit lijkt te werken gelukkig :j
Afbeelding