Eerst met een rubberen borstel en daarna met de stofzuiger.
Yom
Geplaatst: 03-04-20 20:19
ik reed naar een autowasserette om ze daar eerst met de hogedrukreiniger af te spuiten. Oprollen en flink duwen om het overtollige water er uit te krijgen, dan in een vuilniszak en dan pas de wasmachine in.
Of idd zo'n ramenwasding met rubber randje
lynneke23
Geplaatst: 08-04-20 13:14
Yummy schreef:
iirrssjjee schreef:
Zo'n kleefroller?
Zat ik ook aan te denken idd, zou dat werken?
Deed ik eerst ook maar doe je erg lang over omdat er ook pluisjes en vuil gaat inzitten van het dekje zelf en daarmee niet direct alle haren weg zijn.
Ik doe het al geruime tijd nu met een rubberen borstel van de kat. Dit zijn met langere 'stekeltjes' die dicht bij elkaar staan.
Ik doe het gewoon met zo'n goedkope rubbere rosborstel. Werkt prima en als ik geen zin heb om al het haar eraf te halen gaan ze gewoon zo in de wasmachine van het tankstation
Gebruik mijn dekjes wel maar één week (dus circa 4/5 keer) en dan gaan ze in de was en ze hebben eigenlijk altijd een strak velletje. Dat scheelt al heel veel voor hoe vuil ze zijn en vind regelmatig wassen heel belangrijk. Ik ben allergisch voor die hele harige en krokante dekjes.
Rubberen borstel en als het echt schoon moet, tape
c_alsemgeest
Geplaatst: 08-04-20 13:56
fijne rubberen rosborstel van oster... vliegt er van af. En voor in de wasmachine zelf gooi ik er altijd van die "cactus-bolletjes" van lemieux bij, die vangen de rest van de haartjes netjes op. https://www.lemieuxproducts.com/new/new ... 0_474_430&