Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lovelance schreef:Ik verkoop ze en rij zelf met een derdehands oranje Brockamp rond![]()
Helemaal niet mijn kleur en het liefste haal ik de bos-groene uit de voorraad, dat vind ik echt 1 van de mooiste kleuren, maar de oranje zit natuurlijk net zo goed en is nog erg netjes ondanks meerdere jaren oud.
[ [url=m/nM5lrG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik doe er altijd een katoenen zadeldekje onder, meer eigenlijk om de pad schoon te houden aan de onderkant.
Ik had een Christ maar deze zat minder stevig als de Brockamp, ook kan ik met de Brockamp met blote benen rijden en bij de Christ kreeg ik schuurplekken van het stukje dekje en singelophanging wat onder het bontje lag. De Brockamp glijdt ook minder, ik voel mij er erg veilig op.
Cera_D schreef:Killed schreef:Ik heb een turquoise, opzich zit ie wel lekker stevig, bovenlaag lijkt wat anti-slip, je schuift helemaal niks.
Wel had die wat beter qua drukverdeling kunnen zijn, heb het idee dat die aan m'n zitbeenknobbels niet zo dik is en dus niet zo fijn voor m'n paard.
De singel die erbij zit is niet zo van de beste kwaliteit, de gespen zijn al helemaal roest hier.
[ [url=m/Np2A2j.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/huPTyG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/l5BUc5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bzKNUg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor mij ook de reden om de drukverdelende pad erbij aan te schaffen