Anky lagoon.

Deze weet ik niet precies meer welke kleur het is.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NoekAa_ schreef:Ik heb er sinds kort 2 , de teal green uit de zomercollectie en de snake pink. Vind de anti slip letters echt geniaal. Blijft echt fantastisch liggen.
Heb de bandages laten liggen, misschien nog een keer ergens met flinke korting scoren.
[ [url=m/UrLoEK.png]Afbeelding[/url] ]
Sanet schreef:ginatje schreef:Voor de liefhebbers, ik verkoop dit mooie dekje. Slechts 1 keer gebruikt, gebruik hem helaas nooit omdat ik ben overgestapt op LeMieux.
[ [url=m/9KdFJr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is deze van afgelopen winter?
Balenciaga schreef:NoekAa_ schreef:Ik heb er sinds kort 2 , de teal green uit de zomercollectie en de snake pink. Vind de anti slip letters echt geniaal. Blijft echt fantastisch liggen.
Heb de bandages laten liggen, misschien nog een keer ergens met flinke korting scoren.
[ [url=m/UrLoEK.png]Afbeelding[/url] ]
Pffff, ik twijfel zo erg tussen de Teal Green en de Azelea setDacht dat ik er uit was omdat de Teal Green echt een lelijke groene kleur was op de foto van de Epplejeck en de Azelea juist super mooi is op een foto van Jill Huijbrechts. Maar nu zie ik die Teal Green en het is dus echt exact de kleur die ik graag zou willen. Maar die Azelea is ook echt prachtig en juist ook echt de kleur roze die ik wil.
Iemand misschien foto's van deze setjes op een vos?
Lukasje schreef:Balenciaga schreef:
Pffff, ik twijfel zo erg tussen de Teal Green en de Azelea setDacht dat ik er uit was omdat de Teal Green echt een lelijke groene kleur was op de foto van de Epplejeck en de Azelea juist super mooi is op een foto van Jill Huijbrechts. Maar nu zie ik die Teal Green en het is dus echt exact de kleur die ik graag zou willen. Maar die Azelea is ook echt prachtig en juist ook echt de kleur roze die ik wil.
Bij twijfel, allebei kopen! Dan heb je nooit spijt, en geen keuzestress
Balenciaga schreef:Lukasje schreef:[
Mijn bankrekening is hierin de limiterende factorTot hoe lang mag ik verwachten dat deze setjes nog in de winkel liggen? Anders kan ik nu alvast 1 setje kopen en 1 later (maar welke dan eerst...
)
Lukasje schreef:Balenciaga schreef:
Pancake93 schreef:Wat zien ze er mooi uit !
gebruik je ze wel ???
Stal_Fiore schreef:[ [url=m/xC9BDZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb ook deze set. Wilde hem toen perse hebben, maar ben uiteindelijk niet mega enthousiast over de kleur op m’n haffie.
Dus mocht iemand interesse hebben...