Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
060606 schreef:Inmiddels heb ik de ronde kaptoom gebruikt maar dit kaptoom schuift best snel en anders moet ik het naar mijn mening te strak om de neus binden wat minder lekker zit omdat het rond is. Ik dacht dat deze juist fijner zal zijn maar ik kom er op terug. Wel vind ik het leer netjes en ook gewoon zacht, er zitten geen scherpe randjes aan of dat het ijzer door het leer komt drukken daar zit genoeg kussen in.
felicity schreef:Ben nu aan het kijken na die tweede van kramer. Maar die lijkt me weer zo zwaar en grof. Kun je daar wel fijn mee aan de hand werken? Komen je hulpen dan wel duidelijk zonder te veel ruis binnen?
DonDon schreef:Ik vind die bovenste echt totaal niet fijn want deze schuift echt heel erg. De onderste is te grof voor mijn pony. Ik heb deze dan ook terug gestuurd. Eerder had ik altijd de kaptoom van F.R.A. Deze schuift niet en is echt heel erg fijn vind ik persoonlijk.
DonDon schreef:Ik vind die bovenste echt totaal niet fijn want deze schuift echt heel erg. De onderste is te grof voor mijn pony. Ik heb deze dan ook terug gestuurd. Eerder had ik altijd de kaptoom van F.R.A. Deze schuift niet en is echt heel erg fijn vind ik persoonlijk.