Welke beugels?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 04:55

plutolover schreef:
Klappen de acavalo arena's. niet steeds open als je tegen aan komt?

Nee heb ik nog nooit last van gehad tijdens eventingwedstrijden. Er zit een veer op die echt wel wat druk nodig heeft inderdaad.

Anoniem

Re: Welke beugels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 08:33

Ze klappen alleen ook niet open wanneer het wel moet... Poosje terug gezien dat iemand er compleet in meegesleurd werd uiteindelijk brak de beugel zelf compleet af maar openklappen ? Nee gebeurde niet.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-20 08:45

ik ga een googlen. Tegen de tijd dat ik mijn jonky ga inrijden kan ik altijd nog beugels nemen met zo lelijke stiek of die gewoon open zijn aan 1 kant.

Die van BR vind ik ook wel intressant.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 09:33

Bij mij zijn ze wel al een keer opengeklapt. Het is wel zaak dat je af en toe eens test of ze het nog doen/ze even smeert.

Dszjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 09:58

Ik kan deze echt aanraden: https://www.kifrahorse.nl/Acavallo-Arena-AluPro

Super fijne beugels. Breed voet oppervlak maar dan zo geplaatst dat je voet minder ver in de beugel hoeft. Zijkant klapt niet zomaar open dan moet er echt wel druk op komen.

Mijn haflinger is ook erg vlug maar ik voel mij met deze beugels echt veel comfortabeler dan met mijn oude beugels. Vooral mijn grip is echt veel beter. :-D

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-20 10:05

StalDuijndam schreef:
Ik kan deze echt aanraden: https://www.kifrahorse.nl/Acavallo-Arena-AluPro

Super fijne beugels. Breed voet oppervlak maar dan zo geplaatst dat je voet minder ver in de beugel hoeft. Zijkant klapt niet zomaar open dan moet er echt wel druk op komen.

Mijn haflinger is ook erg vlug maar ik voel mij met deze beugels echt veel comfortabeler dan met mijn oude beugels. Vooral mijn grip is echt veel beter. :-D

thx mijn haf is niet zo zeer vlug. Maar ik merk als ik hem voorwaartser rijdt dat zelf mijn zit/balans nog niet gewend is omdat hij normaal een stuk flegmatieker is. haha

nu ben ik meer bezig voorwaartser te rijden en miss ik steun bij mijn beugels. En het komt niet omdat ik steeds been geef, haha

edit: ik neem aan dat de beugels per paar zijn? en niet 150.- per stuk.. ?

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 10:52

Yvank_ schreef:
Ze klappen alleen ook niet open wanneer het wel moet... Poosje terug gezien dat iemand er compleet in meegesleurd werd uiteindelijk brak de beugel zelf compleet af maar openklappen ? Nee gebeurde niet.

Dat waren Freejumps voglensmij.

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 13:50

prugelpiet schreef:
Yvank_ schreef:

Dat waren Freejumps voglensmij.

Ik heb dit bij freejump inderdaad ook eens zien gebeuren alleen viel de ruiter niet :+ Ze sprong over de hindernis en bij het landen brak de complete beugel af waardoor ze er dus wel bijna naast lag..