Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tootje71 schreef:allemaal bedankt voor jullie reactie's , het problem hier is ook dat de dekens toch snel doorlekken (harry horse)en dat wil ik absoluut niet. de bucas vind ik te duur, ik wil er uiterlijk 60 euro voor betalen of ben ik dan te krenterig ...
tootje71 schreef:allemaal bedankt voor jullie reactie's , het problem hier is ook dat de dekens toch snel doorlekken (harry horse)en dat wil ik absoluut niet. de bucas vind ik te duur, ik wil er uiterlijk 60 euro voor betalen of ben ik dan te krenterig ...
Lori schreef:Hou je er trouwens rekening mee met een 0 gram dat ze het juist koud kunnen krijgen op de frissere dagen? Ze kunnen hun haren niet goed meer recht op zetten dan en het deken zelf geeft geen warmte. Als het maar voor kort is maakt het niet veel uit maar wel iets om aan te denken.