Kent en Masters springzadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

dianaw33

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:13

DuoPenotti schreef:
dianaw33 schreef:
De 17,5 inch staat niet op de site, de site is niet bijgewerkt. Er staat ook niet dat de 16,5 inch nieuw is, alleen wat de nieuwprijs is.

Citaat:
Kent and Masters MGC 16,5" Nieuw

Het ging hier over het feit dat men graag een Kent en Masters spring wil uitproberen toch? Er liggen er dus blijkbaar meer in meerdere maten. En er is een rijbak dus uitproberen kan.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-22 12:15

dianaw33 schreef:
De 17,5 inch staat niet op de site, de site is niet bijgewerkt. Er staat ook niet dat de 16,5 inch nieuw is, alleen wat de nieuwprijs is.

Niet aanvallend bedoeld, maar dit staat er in de omschrijving:

Maar het maakt niet uit. Een zadel moet je toch passen. Tenzij je zeker weet dat het passen gaat natuurlijk.

Nog wel een andere tip voor je: kijk bij de Ruiz Diaz kopijzers welke maten je hebt. Er is ook een verschil tussen springen en dressuur. Volgens mij heb je bijvoorbeeld paars en dat is een medium springkopijzer. Ook gaat het op de foto te zien om gebruikte kopijzers.

dianaw33

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:17

germie schreef:
dianaw33 schreef:

Niet aanvallend bedoeld, maar dit staat er in de omschrijving:

Maar het maakt niet uit. Een zadel moet je toch passen. Tenzij je zeker weet dat het passen gaat natuurlijk.

Nog wel een andere tip voor je: kijk bij de Ruiz Diaz kopijzers welke maten je hebt. Er is ook een verschil tussen springen en dressuur. Volgens mij heb je bijvoorbeeld paars en dat is een medium springkopijzer.

Ik hou niet die site bij, de 17,5 inch komt bij mij vandaan en staat nu te koop via Wellsaddle dus daar wijs ik op, de 16,5 inch is niet van mij.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:26

Ik reageer even op het verwijt dat ik iets wat oud is als nieuw zou verkopen. De foto is in mijn nadeel. Zadel dat er nu ligt is echt hagelnieuw en ik heb vermoedelijk uit gemak een oude foto gebruikt. De kaartjes hangen er zelfs nog aan hoor, dus hij is écht nieuw. Ik koop ze ook 2ehands in en dan pak ik wel eens een offline gehaalde advertentie naar boven, om toch een foto te kunnen laten zien van het type zadel.

Feitelijk zal dit de reden zijn waarom veel van mijn collega's het allemaal niet op een site zetten. We doen alles in meervoud alleen en dan is het bijhouden van de voorraad op een website een heidens karwei. Een goede zadelmaker, en blijkbaar ben ik er zo één, heeft dan helaas veel tijd te weinig.

Fijn dat iemand me er op wijst. Ik verwijder de foto van de site.

CapeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:34

Horseloverl schreef:
Is ikonic niet wat voor je? Mooie zadels, tweedehands niet super duur en volledig aanpasbaar

Daar heb ik inderdaad al van gehoord, maar die hebben wel minder ruimte bij de schoft zegt mijn zadel maker. Zou er wel een kunnen passen als ik op MP zou rondkijken overigens.

idefix4

Re: Kent en Masters springzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:52

Ikonic is de lederen uitvoering van Tekna. Ik vind ze inderdaad ook niet heel prettig rond de schoft. En de vulling is synthetisch. Dat zorgt voor minder vering. Ik persoonlijk vind dat ook een nadeel.