Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Myca schreef:Shanna schreef:Heb je een foto van hoe je het hebt zitten als ze niet opgestoken zitten?
Ik heb niet een foto van mijzelf, maar het zit zoals op deze foto (geleend van Bokt)
[ [url=m/Xk6HL0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het probleem is dat dat beschermhoesje naar beneden schuift tijdens het rijden zonder dat je er erg in hebt en dan zit je laars onbeschermd tegen dat metalen pinnetje.
Jills schreef:Je geeft aan dat de hoesjes een brede kant boven hebben, als ze dan smaller aan de onderkant zijn, kun je ze toch omdraaien???
Myca schreef:@JHDea Ik heb Wintec webbers aan mijn dressuurzadel, daarbij heb ik dit probleem idd niet.
@Farjen, ik had even de vrijheid genomen om een foto van een soortgelijke situatie te Googlen en toen kwam ik op jouw foto uit
Als je aan het rijden bent zie je de gesp niet, dan zit je been er voor.
@Morgenlefay, de smalle kant zit boven en de brede onder. Jills had dat niet goed.
Ik ben blijkbaar niet geschikt voor Bates webbers, te korte pootjes...
Iemand nog tips voor mijn rijlaars? Het is wel zonde dat die na 1x springen beschadigd zijn geraakt, ze waren pas een jaar oud. Of kunnen die ook de kliko in?
Myca schreef:@Minimaxi, heb je enig idee van de kosten?
Op dit moment is mijn vertrouwen in zowel Bates webbers als Lipica rijlaarzen diep gezakt.
In ieder geval zo laag dat ik niet meer verder in deze merken wil investeren.