Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xwildhorse schreef:thorowgood hebben we vandaag geprobeerd met de grootste boom maar die paste ook niet..
misschien is het handig als ik eerst haar een paar kilos lichter krijg en daarna nog eens gaan kijken of iemand laat komen voor wintec en trowegood
xwildhorse schreef:een wintec wide leek mij inderdaad ook een goede optie! alleen zei de zadelpasser dat ze daar niet zoon fan van was. zijn van prijs ook betaalbaar en mocht ze in de lente weer gras eten is het ook aanpasbaar. is er iemand met een wintec wide ? En kunnen daar ook andere vullingen in? dat rade ze wel aan mocht ik er zo een kiezen
xwildhorse schreef:boomloos heb ik verschillende van geprobeerd maar vond ze erg breed zitten en schoof ook van links naar rechts
amoebje schreef:Ik heb een rondgeribte met korte rug en heb naar grote tevredenheid een le tek, je kan ook kijken naar een tekna, dat is een iets goedkopere kunstof variant. Heerlijk zadel!
Sizzle schreef:Koekie73 schreef:Wij hebben voor onze ronde forester zonder schoft en met korte rug, een kent&masters cob zadel in bestelling. Zoiets zou bij jou ook moeten kunnen passen denk ik?
Als het grijze ijzer bij TG te small was, dan is dat bij K&M ook zo.
xwildhorse schreef:Is aangevoeld en daarna getest. Merkte ook meteen verschil maar wil inderdaad wel iets doen aan de voeding maar dan even met die mevrouw bespreken wat voorhaar het best werkt en dat ze toch meer en genoeg vitamine ect binnenkrijgt dus daar word ook aan gewerkt! En indd loswerken ect doen we ook graag hoor! Variatie is er genoeg alleen lijkt longeren mij het meest effectief dat ik ook kan zien wat haar lichaam precies doet en het lang en laag ook op die manier beter lukt. Maar we wisselen wel wat af of combineren wat met elkaar.