Dekjes wassen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

HHorseA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 07:30

Hier gewoon, afgeborsteld. En in mijn maschine gedropt... Maar denk door het zwieren dat het iets is gekrompen... Oeps :=

barbar

Re: Dekjes wassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 07:46

Hier gaan ze ook altijd gewoon in de wasmachine, mij vorige machine is 22 jaar geworden en altijd paardenspul er in gewassen, eens in de zoveel tijd doe ik een heet programma met soda of een vaatwastablet zonder iets er in en mijn machine is weer schoon. Ik werk in de keuken, dus heb vaak best wat vette kleding, en mijn vriend in de bouw, dus neemt veel stof mee, dus mijn machine heeft sowieso veel te lijden.

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 08:06

Als ik een dekje of honden deken was.
Spoel ik daarna de wasmachine op 90c, vaatdoekje in de trommel en een kop gewone azijn.
Wordt de machine weer goed schoon.

jansje73

Re: Dekjes wassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 08:14

Ik was mijn dekjes bij een tankstation die zit bij mij in de buurt. Maak eerst alle dekjes goed schoon (zo goed mogelijk haar vrij) doe de wasmachine goed vol en wachten tot het klaar is. Voor 8 euro heb ik veel dekjes kunnen wassen.

Een weekje geleden had ik een dekje die zo vies was dat ik het met de tuinslang en borstel zo goed mogelijk schoon kreeg. Het was wel ff een werkje had eerst alleen de slang erop gezet en goed lang met water hard gespoten daarna met een borstel alle het vuil eraf gepoetst.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-19 16:05

Ik kwam thuis en toen lagen de dekjes gewassen op tafel haha! Toch bedankt voor jullie meedenken! :)