Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:Slmt9 schreef:@lovelance: oja? Ik heb hem nog nooit in het echt gezien. Stond meerdere keren op het punt van bestellen, dan kan je de neusboog optioneel bij bestellen en de sympanova zit er standaard bij.
@germie: wat bedoel je met 2 cm? De micklem is toch ook lang geen 2 cm?
Er was altijd een eis dat de neusriem 2cm breed moest zijn. Hier staat 16-19mm, dus dat is geen 2 cm. Ik vind zelf een dikkere neusriem ook fijner. Breder dus. Als je geen wedstrijden rijdt is het minder van belang, maar ook bij bitloos geldt een harde hand kan scherper inwerken op een smalle neusriem. Micklem is volgens mij net 2 cm.
Slmt9 schreef:@lovelance: oja? Ik heb hem nog nooit in het echt gezien. Stond meerdere keren op het punt van bestellen, dan kan je de neusboog optioneel bij bestellen en de sympanova zit er standaard bij.
@germie: wat bedoel je met 2 cm? De micklem is toch ook lang geen 2 cm?
Shettepret schreef:Hoi!
Mag ik hier ook iets vragen?
Hoe staan jullie bitloos gebruikers tegenover een hoofdstel dat enkel bestaat ui een neusriem en anatomisch kopstuk . Ik zag dit bij Kramer bij het ijslanderdeel en vond het wel wat.
Vraag me alleen af of dit niet gaat schuiven oid en of een keel/kaak/frontriem echt zo nodig is.
het gaat hier overigens om een sidepull neusriem.