Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
XladyX schreef:Kijk anders eens naar kent & masters (high wither model) mooi kort zadel met mooie ruimte voor schoft. Mijn paard stopt met lopen met een zadel welke geen ruimte geeft voor zn schouder maar met zowel tekna als kent & masters gaat het wel goed. Tekna was wel langer qua draagvlak.
HorseTimeXL schreef:XladyX schreef:Kijk anders eens naar kent & masters (high wither model) mooi kort zadel met mooie ruimte voor schoft. Mijn paard stopt met lopen met een zadel welke geen ruimte geeft voor zn schouder maar met zowel tekna als kent & masters gaat het wel goed. Tekna was wel langer qua draagvlak.
Wat bedoel je met draagvlak?is dat positief zeg maar?
HorseTimeXL schreef:frisian_love schreef:Ik heb een Passier Corona II te koop uit 2014.
Boom is M/W (33).
Zitmaat is weliswaar 17 inch, maar ik heb broekmaat 40-42![]()
Zadel heeft op een Iets smalle Fries gelegen, kussens zijn goed geschikt voor een korte rug.
Ook met een paard met veel schouder?
pien_2010 schreef:Mijn merens zolang meegetobt. Totdat ik van Bokker Lizy dit zadel cadeau kreeg. Het is een Harry Dobbs Jaguar. Het zadel ligt en zit als een huis. Mijn paard heeft korte rug en is breed rond geribt. Ik heb heel erg geboft met zo'n groot geschenk.
[ [url=m/b9u3MY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GnU2F0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Def schreef:pien_2010 schreef:Dit zadel lijkt mij alsnog veel te lang voor jouw Merens. Ligt duidelijk achter de laatste rib.Mijn merens zolang meegetobt. Totdat ik van Bokker Lizy dit zadel cadeau kreeg. Het is een Harry Dobbs Jaguar. Het zadel ligt en zit als een huis. Mijn paard heeft korte rug en is breed rond geribt. Ik heb heel erg geboft met zo'n groot geschenk.
[ [url=m/b9u3MY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GnU2F0.jpg]Afbeelding[/url] ]