Zadels kopen: het blijft leuk...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zinzi_jewel

Re: Zadels kopen: het blijft leuk...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 21:49

Blijft er apart uitzien de vogue.
Maar kan me voorstellen dat ie wel lekker rijdt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 00:03

Volgens mij is de Vogue echt een zadel dat je geprobeerd moet hebben om te weten hoe het zit, want het lijkt echt iets anders dan normale zadels. Dus tenzij ik er eentje vind die geweldig goedkoop is waardoor ik de gok wel durf te wagen, denk ik dat een flexee voor mij als ruiter qua zit beter in te schatten is. Een Vogue is qua prijs en onderzoekstijd denk ik meer iets voor als ik zeker weet dat ik een 'echt' serieus zadel zoek.

Maar goed, als iemand een VSD flexee of Vogue vindt, liefst bruin maar zwart mag inmiddels ook voor een nette prijs dan hou ik me aanbevolen. Ik vind er genoeg op facebook, alleen zijn die allemaal al verkocht alleen zijn de advertenties niet verwijderd...

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 06:59

Als je hier in de buurt woont mag je er best eens in komen zitten? En Ella heeft hem tegenwoordig ook in de passervice.

De flexee is wel een stuk vriendelijker qua budget. Dus zeker voor 'niet eigen paarden' is dat natuurlijk wel prettig. Anders moet je al bijna naar de pfoenix (het oudere model), maar die is weer minder flexibel qua pasvorm. De mark 3 Vogue red het hier dus zowel op mijn paard met mega schoft als op mijn ronde ton zonder schoft (en iets overbouwd).

Apple

Re: Zadels kopen: het blijft leuk...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 16:00

Ik verplaats het even naar HAR (Harnachement)