Hackamore voor 2 teugels gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pluisje88

Re: Hackamore voor 2 teugels gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 00:00

Ik heb denk ik de hackamore die jij bedoelt. Heb zo even geen foto. Het is een normale hackamore met twee ogen. 1 bovenaan, en 1 onderaan. Lijkt inderdaad op stang en trens. Die ik heb is een silk steel hackamore van kramer. Hij is uit het assortiment. Ik vond hem destijds veel Te duur dus gewacht. Zo ineens zag ik in wen mail dat hij uit het assortiment ging en toen alsnog snel besteld. Nooit spijt van gehad overigens. Mocht je willen kan ik morgen eventueel een foto voor je maken

Serenity350

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 00:06

pluisje88 schreef:
Ik heb denk ik de hackamore die jij bedoelt. Heb zo even geen foto. Het is een normale hackamore met twee ogen. 1 bovenaan, en 1 onderaan. Lijkt inderdaad op stang en trens. Die ik heb is een silk steel hackamore van kramer. Hij is uit het assortiment. Ik vond hem destijds veel Te duur dus gewacht. Zo ineens zag ik in wen mail dat hij uit het assortiment ging en toen alsnog snel besteld. Nooit spijt van gehad overigens. Mocht je willen kan ik morgen eventueel een foto voor je maken

TS heeft inmiddels eentje gevonden en gekocht, zie een paar posts terug van vanavond. Zelf mengde ik me in het topic omdat ik ook al een tijdje zoekende ben naar de juiste match, vind die van TS er erg mooi uitzien maar ben ook benieuwd naar jouw model. Mocht het niet gepast zijn om dat hier alsnog te plaatsen mag je me die ook wel PB-en als je dat zou willen. :)

germie

Re: Hackamore voor 2 teugels gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-19 07:50

Alles mag in dit topic hoor. Graag zelfs. Dan kun je ideetjes uitwisselen.