Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
leonie87 schreef:Ik heb 7 weken gewacht. Hij is aangemeten dpor Anne van Vught oftewel het zadel compas.
Mijne heeft ook een wat lange en oplopende rug dus niet zo makkelijk. Ben benieuwd morgen!
Shari_Becker schreef:leonie87 schreef:Ik heb 7 weken gewacht. Hij is aangemeten dpor Anne van Vught oftewel het zadel compas.
Mijne heeft ook een wat lange en oplopende rug dus niet zo makkelijk. Ben benieuwd morgen!
Wat leuk ik krijg die van mij ook morgen! Ook van Anne haha
Ik heb de adagio bestelden 8 weken moeten wachten.
Gimmick11 schreef:Nou heel veel plezier vandaag dan maar!!
Maken jullie ook eventjes een paar fotootjes?
Ik ben ook wel benieuwd naar wat jullie totaal aan kosten kwijt zijn, incl. passen.
Ik heb nu ook contact met het Zadelkompas, lijkt mij allemaal wel professioneel.
Gimmick11 schreef:Daphara schreef:Ik heb test gereden op een zomin, wat een droom, maar mijn paard was nog te veel in ontwikkeling, over 2 jaar gaat zijn huidige (aanpasbare Kent & Masters) naar mijn (nu) 2 jarige Pleun en koop ik een Frank Baines voor Duke.
Wat is een zomin?
Shari_Becker schreef:[ [url=m/9GkwpB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/t1YV6s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijne is er ook! ( achterkant is crocolak alleen zie je niet zo goed)
Helaas liep mijn paard er verschrikkelijk onder, met bontje wel een stuk beter, en als je hem er kaal op legt zou die perfect moeten passen.
Mag hem nu 2 weken proberen, zodat het zadel iets meer gaat vormen, en mocht ze er dan nog verschrikkelijk onder lopen neemt Anne hem terug en krijg ik mijn geld terug. Echt super service moet ik zeggen!
Maar het pasmodel liep ze toen super onder dus gok dat het binnen deze 2 weken wel beter gaat zijn! ( hoop ik...)