Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
michelleH90 schreef:Ik heb er al 2 caps van die erg fijn zijn!
Alleen geen passende chaps kunnen vinden.. Of ze kunnen niet dicht door mijn dikke kuiten en als ze dat wel kunnen zijn ze weer te lang.
En ik vind de waterdichte rijbroeken met fleece van binnen erg fijn!
Nienkje_H schreef:Het enige negatieve punt bij Decathlon is dat ze slecht rapporteren wat ze aan duurzaamheid doen.
Bij Rank a Brand krijgen ze een E kwalificering.
Als enorme Decathlon fan heb ik dat al eens aan ze gemaild, maar als meer mensen dat doen verandert er wellicht iets.
Het is niet per definitie dat ze niet goed duurzaam produceren, maar ze rapporteren er gewoon niet over. Dus de samenleving kan überhaupt niet beoordelen òf ze duurzaam zijn of niet.
Ergo: fans van de Decathlon én van het milieu, mail de Decathlon dat ze dat veranderen. Openheid is maar alles!
Nienkje_H schreef:Het enige negatieve punt bij Decathlon is dat ze slecht rapporteren wat ze aan duurzaamheid doen.
Bij Rank a Brand krijgen ze een E kwalificering.
Als enorme Decathlon fan heb ik dat al eens aan ze gemaild, maar als meer mensen dat doen verandert er wellicht iets.
Het is niet per definitie dat ze niet goed duurzaam produceren, maar ze rapporteren er gewoon niet over. Dus de samenleving kan überhaupt niet beoordelen òf ze duurzaam zijn of niet.
Ergo: fans van de Decathlon én van het milieu, mail de Decathlon dat ze dat veranderen. Openheid is maar alles!
Tyrcanol schreef:Ik ben gek op de decathlon.
Heb er een hele hoop fitness kleding vandaan en 2 simpele waterafstotende fleece gevoerde rijbroeken van €15. Nog nooit zon fijne rijbroek gehad haha. De eerste gaat nu al 3 jaar mee.
Oh en warm en extra warm shirtjes. Dat zijn koltruien die je aan twee kanten kan dragen. Heerlijk warm in de winter!
xJoJo schreef:Verder heb ik er afgelopen week zon easy breath snorkelmasker gekocht voor vriendlief. heb hem nog nooit zo blij gezien met een cadeau haha!
ben benieuwd wat daar de kwaliteit van is.