Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ShadowFax schreef:Ik wil ook bestellen bij Hööks, maar woon niet in de buurt van TS. Heb een creditcard, dus kan ook zelf bestellen maar zit net niet aan het te bestellen bedrag. Iemand die ook graag iets wil hebben van Hööks maar net als ik niet in de buurt van TS woont, maar misschien wel in de omgeving van Den Haag, Breda of Eindhoven, dus kunnen we misschien samen bestellen.
Citaat:Hi Rebekka,
Thank you for your email.
In this case 'delivered' means that the order has been sent from our warehouse. I apologize for the confusion this may have caused. Your package is on its way. If you want to track your parcel you can do so on www.bring.com using ID-number CT**********NO.
Please let us know if you have any further questions.
Have a lovely Monday!
Fanny
Kundtjänst
Hööks Hästsport AB
501 77 Borås, Sweden
Telefon: 020- 691000
Växel: 033- 205100
Web: www.hooks.se
Daphara schreef:Net een mailtje gehad...Citaat:Hi Rebekka,
Thank you for your email.
In this case 'delivered' means that the order has been sent from our warehouse. I apologize for the confusion this may have caused. Your package is on its way. If you want to track your parcel you can do so on http://www.bring.com using ID-number CT**********NO.
Please let us know if you have any further questions.
Have a lovely Monday!
Fanny
Kundtjänst
Hööks Hästsport AB
501 77 Borås, Sweden
Telefon: 020- 691000
Växel: 033- 205100
Web: http://www.hooks.se
Lekker verwarrend dus! Maar het schijnt onderweg te zijn, hoewel de track site niet erg duidelijk is over hoe en wat.
ShadowFax schreef:Wat fijn dat ze toch binnen zijn! Kon me al niet voorstellen!
kaatje89 schreef:[ [url=m/laEe17.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn hoofdstel past. Moet alleen nog even uitzoeken of het zo klopt met het bakstuk en de neusriem of dat die andersom moeten?![]()
Wel heel fijn leer!
ShadowFax schreef:Ik wil ook bestellen bij Hööks, maar woon niet in de buurt van TS. Heb een creditcard, dus kan ook zelf bestellen maar zit net niet aan het te bestellen bedrag. Iemand die ook graag iets wil hebben van Hööks maar net als ik niet in de buurt van TS woont, maar misschien wel in de omgeving van Den Haag, Breda of Eindhoven, dus kunnen we misschien samen bestellen.
xLindy91 schreef:Hey allemaal,
Ik wilde de Chester hoofdstellen bestellen bij Hooks, maar nu staat dit erbij "Prel. shipping 2018-08-15".
Dat betekend toch dat ze 15 augustus pas verzonden kunnen worden?
Bedankt alvast