Halsters met twee clips aan de keelriem

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BlueStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 16:26

Otti1977 schreef:
Neem eens contact op met dabo design zit ook hier op Bokt. Anders f googlen voor haar website.

Voor een niet al te dure prijs een halster naar jouw wensen.

upendo

Re: Halsters met twee clips aan de keelriem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-18 17:11

Die gebruikt biothane toch? Vind ik niet zo mooi. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 17:23

Is het chetaime safetyhalster niet iets voor je paard?
Aan het klittenband kun je dan een leertje of knipje doen. Sterke halsters!

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 17:26

Zoek eens onder "poetshalster", deze hebben vaak 2 clips aan de keelriem :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 19:01

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 19:04

Is de keelriem dan wel langer dan bij andere halsters? Straks koop je er een en zit je met hetzelfde probleem.

JvS1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 19:08

upendo schreef:
Die BR poetshalsters komen inderdaad heel dicht in de buurt! Nu nog even een zoeken zonder fleece bij de neusriem en het kopstuk! :))

Duhelo, had ik niet aan gedacht nee, mij is altijd geleerd dat je geen touwhalster om moet doen. Is dat wel makkelijk vast te maken? De stalbaas doet 's ochtends de halsters om als ze naar buiten gaan, het moet geen gepruts zijn. :)

Kan je ook met klipjes of haken vastmaken.. Ik zou alleen geen touwhalster omdoen (zonder toezicht), is ERG gevaarlijk!

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 19:24

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 22:14

Qhp heeft een toiletteerhalster, maar die hebben nog meer clips. Maar zijn rondje 15-17 euro.

https://www.qhp.nl/1064-toiletteer-halster.html

En als je handig bent... deze onderkantjes kan je ook los halen en aan een gewoon halster zetten. Moet je daar alleen ff de keelriem van het gewone halster afslopen.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 22:56

JvS1998 schreef:
upendo schreef:
Die BR poetshalsters komen inderdaad heel dicht in de buurt! Nu nog even een zoeken zonder fleece bij de neusriem en het kopstuk! :))

Duhelo, had ik niet aan gedacht nee, mij is altijd geleerd dat je geen touwhalster om moet doen. Is dat wel makkelijk vast te maken? De stalbaas doet 's ochtends de halsters om als ze naar buiten gaan, het moet geen gepruts zijn. :)

Kan je ook met klipjes of haken vastmaken.. Ik zou alleen geen touwhalster omdoen (zonder toezicht), is ERG gevaarlijk!

wat is er gevaarlijk aan een touwhalster die dichtgemaakt is met een dun leertje of elastiekje dan? Met een beetje druk breekt het elastiekje en glijdt die zo van het hoofd af...

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 23:43

upendo schreef:
Die gebruikt biothane toch? Vind ik niet zo mooi. :)

Zag dat mijn naam al 2x genoemd is :-)
Beta Biothane ziet er net zo uit als leer, alleen moet je leer onderhouden, en Biothane niet ;-)
Ik zou bv alleen een losse keelriem voor je kunnen maken, haal je de oude eraf, schuif je de nieuwe erdoor, klaar. Simpel en goedkoop opgelost. Uiteraard maak ik hem dan precies op de lengt die je wilt, met 2 klipjes (1 links en 1 rechts) In een kleurtje naar keuze :D

[edit] Die opgezette speekselklieren he, komt dat echt van het halster? Mijn merrie heeft dat ook wel eens, maar vaak met vers gras ;-) Ik gooi dan een eetlepel grof zeezout in haar drinkbak. Dat helpt. :j

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 00:01

Amy schreef:
Is het chetaime safetyhalster niet iets voor je paard?
Aan het klittenband kun je dan een leertje of knipje doen. Sterke halsters!

Fluthalsters, bij mij allebei binnen een maand stuk, heb er 2 gehad, en ze gingen niet stuk op de plek waar ze met klittenband aan elkaar zitten, dat zat nog aan elkaar vast en ergens anders was die kapot :=