Otti1977 schreef:Neem eens contact op met dabo design zit ook hier op Bokt. Anders f googlen voor haar website.
Voor een niet al te dure prijs een halster naar jouw wensen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
upendo schreef:Die BR poetshalsters komen inderdaad heel dicht in de buurt! Nu nog even een zoeken zonder fleece bij de neusriem en het kopstuk!![]()
Duhelo, had ik niet aan gedacht nee, mij is altijd geleerd dat je geen touwhalster om moet doen. Is dat wel makkelijk vast te maken? De stalbaas doet 's ochtends de halsters om als ze naar buiten gaan, het moet geen gepruts zijn.
JvS1998 schreef:upendo schreef:Die BR poetshalsters komen inderdaad heel dicht in de buurt! Nu nog even een zoeken zonder fleece bij de neusriem en het kopstuk!![]()
Duhelo, had ik niet aan gedacht nee, mij is altijd geleerd dat je geen touwhalster om moet doen. Is dat wel makkelijk vast te maken? De stalbaas doet 's ochtends de halsters om als ze naar buiten gaan, het moet geen gepruts zijn.
Kan je ook met klipjes of haken vastmaken.. Ik zou alleen geen touwhalster omdoen (zonder toezicht), is ERG gevaarlijk!
upendo schreef:Die gebruikt biothane toch? Vind ik niet zo mooi.
Amy schreef:Is het chetaime safetyhalster niet iets voor je paard?
Aan het klittenband kun je dan een leertje of knipje doen. Sterke halsters!