Barefoot bij de kringloopwinkel, wie helpt me?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PocoGaucha

Re: Barefoot bij de kringloopwinkel, wie helpt me?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 21:34

dan zet je je paard 'berg afwaarts' of in een greppel of je gaat ergens opstaan. Je wint al gauw 30 cm.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 21:37

Ik gebruik in het bos paaltjes, omgevallen bomen en boomstronken. Of een (picknick)bankje.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 21:44

Mooie vondst, doet mij denken aan de Fra bbp die ik voor 15 euro heb gekocht :P

Opstappen doe je via paaltjes, hokjes, bankjes, hekjes etc.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 21:46

balli schreef:
Maar die neem je toch niet mee 't bos in? Een bierkratje of een krukje? Wat nou als je er af moet, om wat voor reden dan ook?

Ja hier ook, ik ken het bos hier perfect en om de 100m ofzo staat een slagboom waar ik langs moet. Als ik er dan af toeter loop ik een klein stukje langs hem en klim ik er zo op :D

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 22:03

Mooie vondst! Had onze kringloop maar zulke spullen haha. Wil ook graag een barebackpad maar wil het graag eerst proberen. Ga niet gelijk zo’n duur ding aanschaffen. :')

Rangeela

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 22:13

Ik heb zelf een barebackpad gemaakt. van een meerdere malen gevouwen wollen deken en dekensingel... wollen deken isook goedkoop uit kringloop te halen. Deken singel is ook goedkoop te vinden als je die nog niet hebt. Je kunt de pad gewoon met grove naald en draad (ik gebruikte wol) in elkaar naaien. En als het bavalt altijd mogelijk om het wat netter te maken, of mooier.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 22:14

Hahaha en de singel komt bij mij wonen voor mijn coachpraktijk

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 22:27

Oh leuk, misschien kan iedereen ervaringen delen met het vinden van paardenartikelen op plaatsen waar je het niet zou verwachten. kringloop bijvoorbeeld dus, haha. Helaas nog niets leuks gevonden! :o

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 23:16

Rangeela schreef:
Ik heb zelf een barebackpad gemaakt. van een meerdere malen gevouwen wollen deken en dekensingel... wollen deken isook goedkoop uit kringloop te halen. Deken singel is ook goedkoop te vinden als je die nog niet hebt. Je kunt de pad gewoon met grove naald en draad (ik gebruikte wol) in elkaar naaien. En als het bavalt altijd mogelijk om het wat netter te maken, of mooier.

Dat is wel een slim idee inderdaad!

balli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-18 11:28

nanoukkie schreef:
Oh leuk, misschien kan iedereen ervaringen delen met het vinden van paardenartikelen op plaatsen waar je het niet zou verwachten. kringloop bijvoorbeeld dus, haha. Helaas nog niets leuks gevonden! :o

Oh dit lijkt mij echt een super leuk idee! Of een algemeen "wat voor parels heb jij gevonden bij de kringloop?-topic"

Ik heb alles met behulp van de stofzuiger en zo'n plak-rol redelijk haar-vrij gekregen en aangeboden op FB. Ik ben echt benieuwd wat ik er nog voor ga krijgen...

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 11:53

laat ons iets weten! *\o/*