Tijdelijke onderleggen druk verminden op de boom

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Re: Tijdelijke onderleggen druk verminden op de boom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-18 16:16

2 maanden niet rijden/rijden tot ik een nieuw zadel heb is opzih niet erg... Er zijn gelukkig genoeg dingen wat je kunt doen ipv rijden.
Ik zal deze week eens langs de zadelmaker om te kijken wat voor prijsklasse zadels ze hebben liggen wat eventueel zou kunnen passen.
Ik heb donderdag ervaren dat mijn werk mij in een verkeerde loonbelasting had berekend en ik dus minder netto heb gekregen als wat had gemoeten.
Dat betekend dat ik dus binnenkort een meevallertje heb van ongeveer 1 maand salaris en dat is hopelijk genoeg voor een nieuw zadel.(lucky me)
Tot die tijd ga ik gewoon longeren,wandelen lange lijnen of met de dubbele longe aan de slag. Of mn zusje neemt haar als handpaard mee...
Gevoelig is ze gelukkig niet meer op haar rug. Zal volgende week met longeren ook gewoon weer de longeersingel erop doen. 2 weken pause qua singels of zadel zal wel goed zijn geweest.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-18 17:05

Zo, nu na ongeveer 7 weken een zadelmaker een email gestuurd dat ik graag een afspraak wil om over opties te praten wat voor zadels zou kunnen passen.

Met heidi gaat het goed, rugspieren zijn weer mooi aanwezig. We hebben veel gedaan afgelopen weken. Ze is naast de fiets meegeweest, als handpaard met mijn zusje en haar pony op buitenrit. Normaal gelongeerd en aan de dubbele longe gehad. Oftewel genoeg beweging .

Afbeelding