Wie is nu een écht goede zadelmaker?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ImLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 13:49

Tulandro schreef:
Vivary is dramatisch als er iets mis mee is. Dan trekken ze volledig hun handen er vanaf. Geen aanrader voor dat geld

mijn paard verandert veel en snel, maar iedere keer als ze in de buurt zijn laten ze het weten en kijken ze mijn zadel toch ff na enzo, dus in jou uitspraak kan ik me toch niet vinden hoor

xx_denise_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 13:53

bora schreef:
Misschien Mariëlle van http://www.equimaro.nl

Hier ben ik het helemaal mee eens! Na een hoop verkeerd aangemeten zadels te hebben gehad ben ik enorm tevreden over Marielle. Ook haar klantvriendelijkheid en service is top.

Irene793

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 15:21

Country Mill, goede ervaringen mee.

bestfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 18:52

DiantaM schreef:
Vivary is dramatisch als er iets mis mee is. Dan trekken ze volledig hun handen er vanaf. Geen aanrader voor dat geld
Deze mening komt niet overeen met hoe wij al meer dan 40 jaar samenwerklen met onze klanten om gezamelijk evt. problemen welke er over een zadel zijn ontstaan op te lossen. Zou het bizonder opprijsstellen als deze DiantaM welke ik met deze naam niet ken haar ware naaam bekent te maken en het specifieke geval nader toe te lichten. Kunnen wij ons tenminste verdedigen. en tekst en uitleg geven van de ware toedracht als er inderdaat iets is fout gegaan. Maar wij zijn zadelmakers, zadel ontwerpers, zadelverkopers En als het probleem geen zadelprobleem is kunnen wij het zadelprobleem ook niet oplossen.

martinev

Re: Wie is nu een écht goede zadelmaker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 18:59

Ik kan bovenstaande alleen maar onderschrijven, ik heb echt bijzonder goede ervaring met Vivary zadels. Niets is teveel en er wordt altijd in oplossingen gedacht. Heb nog niet eerder zulke goede (en snelle!!) service meegemaakt! Als mijn jonge paard straks toch ook een eigen dressuurzadel nodig blijkt te hebben komt er 100% zeker een derde Vivary zadel, naast het dressuur- en springzadel dat we al hebben!

Pepper32

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 19:06

Hier ook erg tevreden altijd met John Kool

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 19:23

Change3x schreef:
Stephen Walter, alleen zit hij wel erg uit de buurt voor jou. :')

En die zou ik dus weer nooit bij mijn paard in de buurt willen hebben!

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 19:57

Pepper32 schreef:

Hier ook iemand :j

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:07

Pepper32 schreef:

Ik niet :n Te krappe bomen en een keer "ja hoor dat past wel", zonder het zweetblad op te tillen, een singel vast te maken of de pony zien lopen.

Wel goede ervaringen met Country Mill :j

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-18 20:08

Ik heb uiteindelijk Nienke Bergsma laten komen van equiritme. Erg tevreden, zeker over de service.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:10

Hilary schreef:
Pepper32 schreef:

Ik niet :n Te krappe bomen en een keer "ja hoor dat past wel", zonder het zweetblad op te tillen, een singel vast te maken of de pony zien lopen.

Wel goede ervaringen met Country Mill :j

Dit ben ik niet gewend van hem.. Hier alle tijd genomen bij het aanmeten bij mijn fries.. Zeker 20 zadels opgehad tot we de perfecte vonden.. Ook bij het bijvullen altijd rijden en kijken..

bestfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 22:27

Katja schreef:
bettyvn schreef:
ik heb sinds kort een vivary zadel, hans en ans hebben top service en een top zadel geleverd
Ik heb helaas in korte tijd een paar flinke problemen gezien met Vivary zadels en de service daarin was om te huilen.
Ik heb zelf een Vivary zadel maar zal daar nooit meer aan beginnen.
Wij hebben in ons bestand geen Vivary klant in Utrecht welke Katja heet. Maar elk verhaal heeft 2 kanten. Wij hebben een keer geweigerd bepaalde werkzaamheden aan een zadel te doen om het simpele feit dat de de problemen door deze aanpassingen niet opgelost zouden worden sterker nog alleen maar groter zouden worden en wat voor de ruiter en het paard zeer nadelig zou uitvallen. Als er op zo een moment dan een "deskundig" is geen zadelmaker of zadel deskundige die eist dat het wel moet dan is mijn antwoordt simpel, vraag een andere zadelmaker deze aanpassing te doen. Ik ga de eigenaar van dit Vivary zadel niet verder op kosten jagen en onzinige aanpassingen doen. Als deze deskundige er zich niet mee bemoeit had was de aanpassing zonder enige probleem op onze manier in 10 min. opgelost. Maar dat is een heel ander verhaal dan dat we het probleem niet hebben willen oplossen of wij onze handen er vanaf hebben getrokken . En het gaat hierover maar 1 klein probleemje. Die mensen die het gehele verhaal willen horen kunnen mij een E mail sturen.