Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bunn schreef:Ben benieuwd naar foto’s van het dekje! Ik vind juist de pasvorm van Equestrian Stockholm juist geweldig. Ik heb geen ervaring met de dressuurdekjes, maar de springdekjes hebben echt de perfecte pasvorm: anatomische bovenlijn, echt opvallend lang over de rug, maar wel kort langs de zweetbladen. Heb nog nooit een dekje gehad dat zo prachtig zat.
[ [url=m/zEgORF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bunn schreef:Ben benieuwd naar foto’s van het dekje! Ik vind juist de pasvorm van Equestrian Stockholm juist geweldig. Ik heb geen ervaring met de dressuurdekjes, maar de springdekjes hebben echt de perfecte pasvorm: anatomische bovenlijn, echt opvallend lang over de rug, maar wel kort langs de zweetbladen. Heb nog nooit een dekje gehad dat zo prachtig zat.
Maanlicht schreef:Bunn schreef:Ben benieuwd naar foto’s van het dekje! Ik vind juist de pasvorm van Equestrian Stockholm juist geweldig. Ik heb geen ervaring met de dressuurdekjes, maar de springdekjes hebben echt de perfecte pasvorm: anatomische bovenlijn, echt opvallend lang over de rug, maar wel kort langs de zweetbladen. Heb nog nooit een dekje gehad dat zo prachtig zat.
Dank je wel, ik heb er al twee dressuurdekjes van en nu wil ik ook een springdekje. Arme portemonnee
xJolijn schreef:Het is alweer even geleden maar ik ben benieuwd of je nog een foto hebt! En of je de spullen hebt gehouden??