Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bobje26 schreef:Met mijn korte benen (lang bovenlichaam en hele korte benen en dan vooral onderbenen!) zit ik erg lekker in een hulsebos, oud model van 20j geleden.
Die lelijke (imo) opplakbare kniewrongen kan ik ècht niet mee rijden (zadels zoals custom, sella etc), vind het zo verschrikkelijk zitten!
Ir1ne schreef:Eight schreef:Ik vind ze niet vergelijkbaar ondanks dat ze van dezelfde 'maker' zijnheb beiden gehad en Wintec is kwa kwaliteit gewoon echt veel minder, heel hard maar dat is logisch ze kosten ook minder!
In wat voor opzicht?niet vergelijkbaar?
suikermeisje schreef:Je moet ook wel een beetje mazzel hebben met wat je tegenkomt. Toch lijkt me idd voor TS een wintec het handigste, ook ivm prijsklasse en haar doel. Een zadel Zonder klittenband daar naar laten ombouwen zou ik best een risico vinden namelijk. En veel andere zadels kun je de boomwijdte niet echt van aanpassen. Wintec is wat dat betreft wel heel fijn.
Eight schreef:Ir1ne schreef:In wat voor opzicht?niet vergelijkbaar?
Als ik kijk naar de kwaliteit vind ik Wintec hard en daardoor geen prettige pasvorm hebben. Voor mij doet Wintec onder aan de betere kwaliteit zadels, terwijl Bates heel prettig leer is met zachte kussens die ik goed gevormd vind. Bates vind ik net zo prettig rijden als de meeste A-merken, snap je wat ik bedoel?
Ir1ne schreef:Mijn zadel laten aanpassen kan altijd nog maar ik vind dat idd een risico..
Ik kom inderdaad niet uit met het buigen van mijn knieën tijdens het lichtrijden, waardoor mijn bovenlijf licht uit balans raakt. Het is niet onoverkomelijk maar het doet toch iets af aan comfort haha.
Wat voor zadel rij jij mee suikermeisje?