Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Art_Ificious schreef:Zadel ligt toch écht OP de schouders ipv achter de schouders hoor.
Heb even snel getekend.
Andere bokkers mogen mij corrigeren als het mis is.
Rood is waar het zadel tussen moet liggen. Oranje duid de schouder en laatste rib aan.
Laatste rib is hier heel nauw genomen, is lastig te beoordelen met een dikke pony.
[ [url=m/TUSf2s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij deze is het voor mij ook moeilijker te zien door dat dekje.
[ [url=m/PPu0J9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Komt helaas nog te vaak voor dat men zadels OP de schouders legt ipv erachter. Zie dat bij mij op stal ook enorm veel.
Stalgenoot wou haar zadel op mijn paardje passen en legt die pal op de schouders. Ik zei dus: nee die moet achter de schouders dus is het zadel sowieso te lang voor mijn paardje.
llora schreef:Van prijs vallen die precies heel goed mee. Denk niet dat ik voor die prijs een ander degelijk zadel ga vinden. Nu prijs maakt niet echt uit maar is natuurlijk wel mooi meegenomen
Vraagje wat is het verschil tussen de barefoot cheyenne, de barefoot cheyenne barry en de barefoot cheyenne drytex? En welke maat zou je dan moeten nemen?
llora schreef:Er is ook maat xo is dat dan nog een maatje kleiner?
llora schreef:Welke van de twee is het het beste? Beide beschikbaar in maat xo. Ik heb gezien dat je van die maat kaartjes kan bestellen. Misschien interessant om die te bestellen voor ik een zadel koop en tegen de tijd dat hij is afgevallen
De eerste is de barefoot cheyenne drytex
[ [url=m/VrO50D.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IqmQIw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1NBZZB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sanniej_ schreef:Drytex is het maatje die je nodig hebt.
Die past bij mij op mijn grote shet maar ook op mijn a pony.
Niet bezuinigen op een goede pad eronder met inlagen en zou meteen de flexibele pommel erbij nemen.