Sizzle schreef:
De leren boom was bij de invoer ervan een doorbraak. Passier heeft dat ook enorm slim aangepakt en flexibele boom genoemd waar Deuber voor de naam boomloos ging wat minder populair is.
Ik krijg vaak verontruste mensen aan de telefoon die bang zijn dat hun passier een gebroken boom heeft omdat het zo buigbaar is. Als ik zeg dat dit zo hoort omdat het leer is geloven ze het vaak niet todat ze het zelf zien
Je kunt hem waarschijnlijk ook gewoon met kunststof bestellen

Ahhhhh zo zit die vork dus in de steel. Maar maakt Passier ze dan nog wel, omdat er echt op de site staat PS boom, en PS boom die in de lengterichting kan bewegen. Of noemen zij hun leren boom PS boom flexibel in de lengterichting.
Bij Deuber kwam ik er ook pas later achter dat die 1 maakten met een leren boom. Toen had ik mijn normale al. En TS die is nieuw ook niet goedkoop. Gaat richting de 2200 euro. Deuber heeft het imo idd ook niet echt handig gedaan toen. Ze hadden al de Startrekk-lijn die boomloos is. En een stuk goedkoper. En dan die leren boom boomloos noemen was denk ik niet de slimste zet. Gooi je je eigen glazen in omdat er al een goedkopere Startrekk was.
Moet wel zeggen, ik vind de Maxima erg lekker zitten. Niet te gedwongen kwa zit en de kniewrongen kan je zelf daar zetten waar je ze het prettigste vind. Die zitten met klitteband aan het zadel. En dat was ook waarom ik toen geen GG had. Grinnik die vond ik zelfs nog te gedwongen.
Nielojram schreef:Overigens kan je, vwb de antwoorden van SIzzle, over lig zadels, wel aannemen dat zij de waarheid spreekt.
En overigens trek ik niemand zomaar in twijfel. Maar ik heb zelf jarenlang Passier gereden, en op de site staat er dus ook niks over een leren boom. Vandaar dus ook de vraag. Maw niet direct zo tikken over de vingers uitdelen.